Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har en 4 mnd gammel baby som har startet med grøt i tillegg til mme (fått fra fødsel av). Jeg synes imidlertid at hun har blitt mye mer sutrete/utilpass etter at vi startet med grøt, og jeg lurer på om vi kanskje gir henne for mye mat. I løpet av et døgn får hun en liten grøtporsjon, 30 gram pulver (fordelt over 2 måltider) og ca. 600-700 ml mme. Hun veier 6,5 og magen ser ut til å funke som den skal. Synes dere dette høres mye ut? Andre med 4-5 mnd gamle babyer som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: abc44...d37
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Ingen? Anonymous poster hash: abc44...d37
Snabeltann Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Min eldste ble svært utilpass da jeg begynte med mat i 5 mnd alder. Nå ammet jeg da, så litt annerledes. Men gikk over til kun morsmelk igjen og fortsatte med det lenge og fikk tilbake blide gutten min.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Syns det høres helt normalt ut :-) min var også litt utilpass når vi begynte med grøt, sov dårlig osv. Prøv å bytt merke? Kanskje der hjelper. Tror ikke du gir for mye hvertfall! Vi begynte med 2 grøtmåltider ved 5 mnd. Anonymous poster hash: fb862...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå