Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Den ene er en arrogant, frekk, kynisk, usympatisk, dømmende drittsekk, den andre er en umoden, overlegen, frekk, dum, kynisk, egoistisk drittsekk. Så jeg føler meg egentlig som enebarn. De liker ikke meg, og heller ikke hverandre, så ingen av oss liker hverandre! Flere som ikke liker søsknene sine? Anonymous poster hash: 7bd4b...f27
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Hadde jo vært moro å lese deres beskrivelse av deg 😄 Anonymous poster hash: 6b987...e62
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Hadde jo vært moro å lese deres beskrivelse av deg 😄 Anonymous poster hash: 6b987...e62 Sikkert, for enkelte som deler deres rasistiske, konspirerende, kyniske, dømmende og sinnsyke meninger men dette er tråden for andre som misliker søsknene sine, så hvorfor liker du ikke dine søsken? Anonymous poster hash: 7bd4b...f27
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jepp. kan ike fordra broren min så har ikke så mye kontakt. Søsteren min er grei nok, men vi er veldig forskjellige. Sees i bursdager så det holder. Broren min gadd ikke å komme å se på babyen min når den var nyfødt engang. Var ute med båten så det passet ikke. Hyggelig! Anonymous poster hash: 91dfd...7c6
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Jeg liker ikke søsteren min. Hun har vært "vanskelig" siden vi var barn og har ødelagt alle familieanledninger i 30 år, sist nå min sønns konfirmasjon hvor hun skjelte meg ut og fortalte hvilket grusomt menneske jeg er. Det er jeg nok også - i hennes øyne. Jeg stiller ikke opp nok, hun får ikke ringe meg på natta og fortelle at hun har det vondt, hun får ikke passe ungene mine og jeg ringer henne svært sjelden. At det er resultat av åresvis med utskjelling, av skriking, av sinte SMS og brev, det ser hun visst ikke. Anonymous poster hash: 01baf...9dd
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Den ene er en arrogant, frekk, kynisk, usympatisk, dømmende drittsekk, den andre er en umoden, overlegen, frekk, dum, kynisk, egoistisk drittsekk. Så jeg føler meg egentlig som enebarn. De liker ikke meg, og heller ikke hverandre, så ingen av oss liker hverandre! Flere som ikke liker søsknene sine? Anonymous poster hash: 7bd4b...f27 Velkommen i klubben. Den ene er bortskjemt og den andre er egentlig ok, men hun må støtte sin mor og moren er en umoden dritt. Kutta ut hele familien. Akkurat som ulykkelige kjæresteforhold er det bare å slå opp å gå videre hvis du har ulykkelige familieforhold.. Anonymous poster hash: 635c2...b56
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Jeg liker ikke søsteren min. Hun har vært "vanskelig" siden vi var barn og har ødelagt alle familieanledninger i 30 år, sist nå min sønns konfirmasjon hvor hun skjelte meg ut og fortalte hvilket grusomt menneske jeg er. Det er jeg nok også - i hennes øyne. Jeg stiller ikke opp nok, hun får ikke ringe meg på natta og fortelle at hun har det vondt, hun får ikke passe ungene mine og jeg ringer henne svært sjelden. At det er resultat av åresvis med utskjelling, av skriking, av sinte SMS og brev, det ser hun visst ikke. Anonymous poster hash: 01baf...9dd Høres ut som om foreldrene dine ikke har gjort en særlig god jobb Anonymous poster hash: 635c2...b56
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Jeg tenker nå alltid slik at dersom det er en person man ikke kommer overens med kan det være at denne personen er vanskelig. Dersom det er to søsken man ikke kommer overens med bør man kanskje ta en ekstra titt på seg selv... Anonymous poster hash: 5cb66...a35
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Jeg tenker nå alltid slik at dersom det er en person man ikke kommer overens med kan det være at denne personen er vanskelig. Dersom det er to søsken man ikke kommer overens med bør man kanskje ta en ekstra titt på seg selv... Anonymous poster hash: 5cb66...a35 Klart man må ha litt selvinnsikt, men jeg tror du trygt kan konkludere med at søsteren din er en dritt når hennes respons på at du har anmeldt en voldtekt er at du burde ta ansvar for ditt eget sexliv... Når det er sagt så er min erfaring at dårlige foreldre avler dårlig søskenforhold hos barna sine, som mer eller mindre bevisst føler de må velge side og arver sine foreldres meninger... Anonymous poster hash: 635c2...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå