Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hadde en MA med utskrapning for to uker siden. Sluttet raskt å blø.. Men i går begynte det igjen.. Det som kommer ut nå (unnskyld detaljer) er litt tykt og brunt, så er ikke friskt blod.. Men kjenner det renner ut når jeg reiser meg.. KAn det være mens? Tyder det på komplikasjoner? Hjelp.. Anonymous poster hash: 1f2da...e98
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Jeg hadde ringt legen. Anonymous poster hash: c9b57...091
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Uff.. Vet ikke om det da hjelper å ringe fastlegen.. Redd for å bli avfeid og tolket som hysterisk.. Får vel bare gjøre det Heller det enn at det skal få følger Anonymous poster hash: 1f2da...e98
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Dette er helt normalt, hvertfall så kort tid etter MA, hadde dette selv. Så sant du ikke har store smerter,feber og blør gjennom alle klær så kan du ta det med ro. Må huske at alt er ikke på stell der inne så kort etter en abort! Anonymous poster hash: e5070...bf9
Daquiry Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Jeg blødde i 3 mnd, av og på før jeg kom meg til legen. Var bittelitt rester igjen, så jeg fikk utskraping. Alt ok etter det!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Jeg vil så gjerne at alt skal bli på stell med en gang jeg, og bekymrer meg for at alt ikke er som det skal.. Alt er sikkert normalt, og jeg er nok unødvendig stresset Takk for svar!! HI Anonymous poster hash: 1f2da...e98
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Er nok vanligt. Det er bedre det kommer ut en å ligge igjen og lage betennelse. Anonymous poster hash: 5903b...9bb
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Første gang jeg hadde en sa , ( tok medisinsk abort for å få ut foster) , stoppet jeg å blø etter noen dager , og startet opp igjen noen uker etterpå. Men da med sinnsyke smerter , da måtte jeg inn på sånn akutt time for utskraping. Hadde så en sa for 4 uker siden , stoppet å blø og begynte plutselig igjen nå for noen dager siden ( tykt brunt ) , blei kjempe redd å ringte inn på sykehuset . Fikk beskjed om at vis smertene kom tilbake , eller at allmenn tilstanden ble verre så skulle jeg ta kontakt ! Men hu mente at da ville det være mer blod og mer rødt .. Og at brunt blod noen uker etter var helt normalt Anonymous poster hash: 38b32...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå