Gå til innhold

Varmepumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg og mannen min har sett litt på varmepumper, og nesten bestemt oss for en som koster 22.000kr totalt. Han vil at vi skal bestille også ta det på Cresco, altså utsette det et par mnd, til vi har spart og nedbetalt, og det er snakk om et par mnd kun. Noe jeg er litt usikker på. Føler at vi blir sett ned på av firmaet som leverer varmepumper. Vi har penger på sparekonto, men han vil ikke at vi skal røre dem.

Hva tenker dere?

Og dere som har varmepumpe, betalte dere den med en gang eller utsatte det?

Anonymous poster hash: 785c4...974

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalt med en gang. Utsetter sjelden utover rentefri periode.

Skrevet

Betalt med en gang. Utsetter sjelden utover rentefri periode.

Det er rentefritt da.

Anonymous poster hash: 11072...098

Skrevet

Imponert over at ingen har inne har varmepumpe.?

Anonymous poster hash: 11072...098

Skrevet

Har varmepumpe og vi betalte den når regninga kom. Aner ikke engng om de har betalingsutsettelse, kan ikke helt tro det. Kjøpte den fra en lokal liten bedrift, ikke fra ett stort firma. Ønsket å kjøpe pumpen fra de som skulle montere den, slik at vi må kun snakke med ett firma om det skulle være noe. Ikke en butikk og en installatør, det kan fort bli at de skylder på hverandre om det er noe.

Anonymous poster hash: 0ec82...8e0

Skrevet (endret)

Hvis dere vil ha spart opp beløpet over et par måneder, virker det meningsløst å bruke kreditt etter min mening.

Da bestiller dere bare pumpen til det tidspunktet dere har alle pengene på hånden. Det er ingen krise om pumpen ikke er oppe før i november.

Og ja vi betalte kontant da vi kjøpte selv om vi kunne få den på avdrag over strømregningen.

Endret av HvittHus
Skrevet

Vi har og betale den da den kom.

Men mange handler med kredittkort og de som jobber med dette anser det like vanlig som annet type kort.

Handle bare dere,det er fantastisk og ha i hus😍

Skrevet

Jeg satte inn varmepumpe med innedel i både første og andre etasje (LG art), og disse kom på 50.000 kr tilsammen. Jeg betalte alt når regningen kom.

Anonymous poster hash: 1ae9c...e46
Skrevet

Hei

Jeg og mannen min har sett litt på varmepumper, og nesten bestemt oss for en som koster 22.000kr totalt. Han vil at vi skal bestille også ta det på Cresco, altså utsette det et par mnd, til vi har spart og nedbetalt, og det er snakk om et par mnd kun. Noe jeg er litt usikker på. Føler at vi blir sett ned på av firmaet som leverer varmepumper. Vi har penger på sparekonto, men han vil ikke at vi skal røre dem.

Hva tenker dere?

Og dere som har varmepumpe, betalte dere den med en gang eller utsatte det?

Anonymous poster hash: 785c4...974

Jeg hadde ventet til forhandleren tilbød rentefritt lån, noe de ofte gjør via cresco så hadde jeg kjøpt da, selv om jeg hadde hatt penger. Så hadde jeg avvent meg med å tro at man blir sett ned på pga avbetaling. Det tror jeg sitter kun i hue ditt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...