Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Eller kanskje bifil. Uansett; hun har nå vært i et forhold til en annen dame i snart et år. Det er ikke mange som vet om forholdet, til og med foreldrene er uvitende. Jeg har spurt venninnen min hvorfor dette er så hemmelig, men får til svar at hun egentlig ikke er lesbisk og derfor ikke ønsker å skape styr med at foreldrene får vite om det. For meg høres det ut som om hun skammer seg over legningen. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe? Bare skygge banen eller prøve å snakke mer med henne om det? Venninnen min er forresten 33 år og barnløs. Anonymous poster hash: e2334...70e
Daquiry Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Bare vær der for henne og fortsette å være en god venninne. Hun må selv finne ut når det passer å si det til andre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Dette må hun få bestemme selv. Ja, det er synd hvis hun skammer seg over den hun er, og det er fint at du vil være en god venninne og støtte henne. Men dette er hennes liv, hennes historie, hennes seksualitet/legning og hennes ønske. Hun må få lov til å finne sin egen vei. Vær der for henne og gjør det klart at du uansett støtter henne. Det holder i massevis.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Dette må hun få bestemme selv. Ja, det er synd hvis hun skammer seg over den hun er, og det er fint at du vil være en god venninne og støtte henne. Men dette er hennes liv, hennes historie, hennes seksualitet/legning og hennes ønske. Hun må få lov til å finne sin egen vei. Vær der for henne og gjør det klart at du uansett støtter henne. Det holder i massevis. Ja, jeg vil ikke presse henne til å si dette til andre. Det er mer den biten med at hun skammer seg over legningen jeg er bekymret for. Hun er veldig lukket når det kommer til dette. Men jeg skal ikke mase på henne, men heller bare være støttende venninne. Så kan heller hun snakke om det når/om det passer henne. Takk for svar HI Anonymous poster hash: e2334...70e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Det er jo veldig stor forskjell på folk. Kanskje venninnen din er litt overrasket selv? Noen kan forelske seg i kun en kvinne i løpet av livet, men aldri tenne på andre kvinner og generelt se på seg selv som heterofil og være sammen med menn. Spør hva hun mener med at hun ikke er lesbisk? Jeg syns det virker som hun har forelsket seg i denne personen og har valgt å se forbi at det faktisk er ei jente! Men hun burde nok overveie å fortelle foreldrene. Ellers kan fort den andre jenta føle at hun er flau over henne! Anonymous poster hash: cc837...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå