Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Er gravid og har hatt tannkjøttbetennelse tidlig i svangerskapet, MEN nå har jeg hatt/har enda skikkelig influensa med dundrende hodepine og pottetett nese/ører. Har en visdomstann på ene siden som er på tur opp(vært på tur opp lenge da....)og jeg er så i tvil om det kan være betennelse eller bare bihulene... Er enda tett i nesa og ører, også gjør det vondt i nesten _alle_tenna når jeg bøyer meg eller rister på hodet, men vet verker i kinnet og oppover i tinningen på den sida tanna er på.... hva tror dere??Jeg SER ikke noe galt, ikke kjenner jeg noe spesielt heller, forrige gang var det en skikkelig kul...... Anonymous poster hash: 49786...5ab
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 det gjør vondt helt til under øyet, skikkelig trykk når jeg bøyer meg... Anonymous poster hash: 49786...5ab
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 er vondt å ligge på den siden av hodet...uff jeg må kanskje til tannlegen, han kan kanskje se det med en gang?har ikke lyst å vente så lenge siden jeg er gravid i tillfelle det er betennelse:S Anonymous poster hash: 49786...5ab
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Bihuletrøbbel kan føles som om du holder på å forgå i tennene. Prøv å skylle med nesehorn (fåes på apotek, bruk salt uten jod). Selv om det ikke renner gjennom de første gangene, bare fortsett. Og om det renner fritt - gjør det flere ganger daglig. Det pleier å hjelpe. Anonymous poster hash: 4c75b...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå