Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har en sønn som har begynt å snakke veldig om det spillet og han har prøvd det hos kamerater. Jeg har forsøkt å skjønne noe av hvordan det fungerer, men har ikke blitt forklart det godt nok Kan noen forklare meg hvordan det fungerer og hva det går ut på? Anonymous poster hash: 601dd...d17
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Skylanders spilles på Wii. Du har en rekke figurer som plasseres oppå en portal som igjen settes inn i Wii maskinen. Da kommer disse figurene på skjermen(TV) og de har forskjellige egenskaper. Du kan bytte skylander underveis i spillet, og en del av poenget er at man har figurer med forskjellige egenskaper som kan løse ulike oppgaver i eventyret. Det kommer en ny utgave av skylanders til høsten, i oktober mener jeg det var. Man får som regel kjøpt en startpakke med noen figurer og portal, men Wii maskinen må man kjøpe om man ikke har den. Går an å kjøpe Wii brukt også Anonymous poster hash: 54a8f...006
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Kan også spilles på Playstation, Nintendo wii u, og tror Nintendo 3ds også Anonymous poster hash: b71f9...dd4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Google it! djiiis Anonymous poster hash: 2f893...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå