Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Mamma er såå stolt av babynestet hun har kjøpt i dåpsgave, og jada, den er fin. Hun spør hele tiden om vi bruker den. Men babyen min som nå er 5 mnd hater å ligge i den, og blir veldig fort svett i den. Hatt den i 2 mnd. Så jeg tenker på å selge den, har vært litt skrapa for penger denne mnd og babyutstyr i stua ligger bare her hjemme og støver ned uansett.. Får bare litt dårlig samvititghet! De koster jo bare rundt 500 kr ny. Anonymous poster hash: 1a2c0...4e3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Jeg synes ikke det er frekt i det hele tatt. Bedre at noen andre kan få nytte av det Anonymous poster hash: 2b84b...008
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Jeg ser ikke noe problem med at du selger den, men reagerer kanskje litt på at du selger den akkurat nå når du har dårlig råd. Er grunnen at du ikke bruker den, eller ser du etter muligheter for å få inn penger til husholdningen? Anonymous poster hash: 67c14...6ef
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Hvis den bare kosta 500 ny og du selger den brukt, så får du vel inn ca 250 kr. Det er ikke mye, har du noe annet som er verd mer hvis du må ha inn penger nå? Jeg ville ventet med å selge den hvis bestemor er stolt av gaven hun ga. Kan du ikke selge den om et halvt års tid feks? Anonymous poster hash: 5667d...42f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Vi har solgt det meste av babyutstyret som barnet har fått i gave når vi ikke har hatt bruk for det lenger. Men siden det var gaver til barnet, så gikk jo pengene rett inn på barnets konto, synes vel noe annet ville blitt veldig feil egentlig... Anonymous poster hash: 4ac3c...ee6
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Det hadde jeg ikke hatt hjerte til for 250 kr nei.... Anonymous poster hash: dbf00...5d6
Gjest Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Hadde ikke solgt den. Regner kanskje med at dette er deres første? Og kjekt å ha til andremann. Alt koster, og penger spart til nestemann Men hadde heller funnet noe annet å selge, som gir mer cash i kassa. Lykke til!
Gjest ronja røverdatter Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Det er en dåpsgave, så om du absolutt må kvitte deg med det, mener jeg at du bør sette de få kronene du får for det inn på barnets konto. Men jeg ville heller tatt vare på det og latt ungen få det til dukkene sine når hun blir gammel nok til det. Da får hun glede av det likevel og bestemor får glede av å se at det blir brukt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Mamma er såå stolt av babynestet hun har kjøpt i dåpsgave, og jada, den er fin. Hun spør hele tiden om vi bruker den. Men babyen min som nå er 5 mnd hater å ligge i den, og blir veldig fort svett i den. Hatt den i 2 mnd. Så jeg tenker på å selge den, har vært litt skrapa for penger denne mnd og babyutstyr i stua ligger bare her hjemme og støver ned uansett.. Får bare litt dårlig samvititghet! De koster jo bare rundt 500 kr ny. Anonymous poster hash: 1a2c0...4e3 Brukt prisen på noe til 500,- er ikke så høy. Jeg hadde ikke risket å såre min mor for 200-300 kroner. Du kan ta like mye om noen måneder, og unngår å støte din mor. Er du så blakk at så små beløp spiller en rolle, kommer nok disse pengene godt med om noen måneder også :-) Anonymous poster hash: 967f0...f8b
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Jeg selger alt som barnet vokser i fra eller ikke bruker, har ikke plass til å lagre. Så bruker jeg pengene på andre ting barnet trenger, de vokser jo så fort og trenger stadig noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå