Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Holder det med 7-10 dager? Eller bør det helst være lenger? Hvis jeg kan invitere innenfor 10 dager så kan jeg bruke langtidsvarselet på yr til å bestemme når det passer (utebursdag på vinteren). Hvis ikke blir det vanskelig. Vi bor på en plass hvor temperaturen varierer mellom -5 og -30 på vinteren, så det kan være greit å ha en viss oversikt over om det går an å være ute på bursdagen Vi tenker på lavvobursdag med aking, skibakke, kakao, pizzasnurrer osv. Anonymous poster hash: 0eb05...944
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Ca 1 uke før pleier vi å få invitasjonene. Mer enn 10 dager er nesten for lenge før, så bare å gjøre som du har tenkt. (Selv om langtidsvarselet på yr ofte ikke stemmer, så det er kanskje greit å ha en inneløsning i backup) Anonymous poster hash: 2f0f9...e97
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 En uke før er greit. Anonymous poster hash: eddf7...36e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Når dette har vært oppe tidligere her, så er det mange som sier de ikke vil ha beskjed for lenge før, fordi det er fare for at det blir glemt. Vi har ikke noe problem med dette, så for oss er det bedre jo tidligere vi vet sånt, men 5 dager holder i massevis likevel. Hadde gått greit med 2-3 dager også, men da hadde jeg blitt litt stressa med tanke på å få kjøpt gave. Anonymous poster hash: f269a...7ae
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Forresten aldri opplevd å få invitasjon tidligere enn en uke før. Anonymous poster hash: f269a...7ae
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Takk! Da går vi for 7 dager Jeg vet at langtidsvarselet ikke alltid stemmer, men det er fint for å gi en indikasjon på om det blir -20 eller -3 I backup kan vi ha en vanlig innebursdag, men det hadde vært stas å kunne være ute HI Anonymous poster hash: 0eb05...944
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Jeg ønsker meg invitasjonen 2 uker før. Vi er som regel borte i helgene og forandrer gjerne planene våre pga en bursdag, men vi trenger da å vite det litt før Anonymous poster hash: 7f62e...94a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Jeg ønsker meg invitasjonen 2 uker før. Vi er som regel borte i helgene og forandrer gjerne planene våre pga en bursdag, men vi trenger da å vite det litt før Anonymous poster hash: 7f62e...94a Samme her Anonymous poster hash: cff94...e83
Iiiiik Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Mine unger er dårlige på venting, så jeg synes to uker før er altfor lenge. Nå er det greiere da, for de kan ukedagene og skjønner hvor lenge en uke er, men tidligere ble det så mye mas hvis de gledet seg til en bursdag om to uker. En uke før er passe synes jeg.
Superdolly Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Jeg synes også en uke er passe. Det er lenge nok til at vi rekker å få kjøpt gave, men ikke så lenge at det blir glemt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Ca en uke før er greit syns jeg. Opplevde en gang å få en invitasjon til barnebursdag i postkassen. Hentet jo posten som vanlig etter at jeg kom hjem fra jobb. Tenkte, så kjekt at jentene ble invitert. Etter en stund tar jeg den opp igjen, og ser at bursdagen er den dagen!!! Vi ble litt forsinket..... Men å legge invitasjon i postkassa kvelden før, det var i alle fall for kort tid!!! Anonymous poster hash: fede5...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå