Gå til innhold

Deiligt, men samtidig liiitt misstenksomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ca 5-6 uker har jeg ikke hatt en eneste natt der jeg har sovet noe særlig. Slete med rygg, kynnere, dobesøk 10+, ingen gode liggestillinger, mensen murringer alt har vert gale og har alltid måtte ta paracet. Men i natt? Jeg sovnet med EN gang , vert på på èn gang, sovet med en gang etterpå, ingen paracet, var så godt dette at jeg faktisk reagerer(?) haha, noen som har opplevd lignende? Er 36 uker på vei, så ikke veit jeg 😁

Anonymous poster hash: b8b64...d3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du virkelig Paracet i svangerskapet?

Anonymous poster hash: f9dea...0cb
Skrevet

Hvorfor skulle hun ikke kunne ta moderate mengder paracet i svangerskapet?

Anonymous poster hash: 27962...9f1

Skrevet

Det er IBUX man ikke skal ta under svangerskapet.

My gawd.....

Anonymous poster hash: 859ca...cda

Skrevet

Hvorfor skulle hun ikke kunne ta moderate mengder paracet i svangerskapet?

Anonymous poster hash: 27962...9f1

Er sammenheng med bruk av paracet og astma hos barnet. Om det er reelt vet jeg ikke, tok selv null paracet og fikk barn med astma. Men regner med det er dette anonym over mener.

Anonymous poster hash: 027a9...3f5

Skrevet

Kilde?

Anonymous poster hash: fdd0b...363

Skrevet

Legen min sa de nå går mot å ikke anbefale paracet i svangerskapet heller.

Anonymous poster hash: 79f55...893

Skrevet

Åja, huff.. Jeg var oppe på føden for ikke så lenge siden på kontroll pga kort livmorshals. Snakket da om dette, og de sa at jeg kunne ta 1g med paracet 4 ganger om dagen! Altså jeg kan ta 8 stk med 500mg om dagen ....har selv vert med når en venninne av meg fødte, og hun fikk fint servert vanlige paraceter :-) så det stresser jeg ikke med :-) hi

Skrevet

Stille før stormen kanskje?😆

Wææ det kan være, ruge ruge. Han kan holde seg inni der ihverfall 2-3 uker til, hihi 😁 hi

Skrevet

Yes :-) ser ikke problem i det når legen, og føden sier det går fint :-) hi 

Skrevet

Tenk på meg da, som fikk 10 MILLIGRAM (ikke KG!) morfin hver 3 time døgnet rundt de siste 9 ukene av svangerskapet? I tillegg hadde jeg sikkert 8 narkoser, og 6 gr paracet i døgnet. Thramadol, buskopan, epiduralkateter på smertepumpe i 7 uker sammenhengende, pluss masse andre medisiner. Det kan være flaks såklart, men ingen av mine barn har astma. Og svangerskapet forløp likt begge gangene.

Så lenge HI ikke skriver at hun tygger paracet som det sku vært godteri, men tok EN paracet i går, så synes jeg folk kan holde seg for gode til å slenge den ene forskningsrapporten etter den andre etter henne. Og opplyse folk om dette kan jo tas i en egen tråd, og ikke vri noe positivt (en etterlengtet god natt søvn) til noe negativt, atter en gang.

Hva er det med folk ass.

Skrevet

Tak masse paracet jeg, og begge barna ble serriøst to frosker :-o

Eller....

Anonymous poster hash: f52f6...368

Skrevet

Tenk på meg da, som fikk 10 MILLIGRAM (ikke KG!) morfin hver 3 time døgnet rundt de siste 9 ukene av svangerskapet? I tillegg hadde jeg sikkert 8 narkoser, og 6 gr paracet i døgnet. Thramadol, buskopan, epiduralkateter på smertepumpe i 7 uker sammenhengende, pluss masse andre medisiner. Det kan være flaks såklart, men ingen av mine barn har astma. Og svangerskapet forløp likt begge gangene.

Så lenge HI ikke skriver at hun tygger paracet som det sku vært godteri, men tok EN paracet i går, så synes jeg folk kan holde seg for gode til å slenge den ene forskningsrapporten etter den andre etter henne. Og opplyse folk om dette kan jo tas i en egen tråd, og ikke vri noe positivt (en etterlengtet god natt søvn) til noe negativt, atter en gang.

Hva er det med folk ass.

Huff. hørtes virkelig ikke ut som noen gode uker ihvertfall. Bare alt gikk fint med baby så er det vell verdt det.

Noen paraceter tror jeg ikke skader, og kommer nok ikke til å slutte å ta de når jeg har så vondt som jeg pleier å ha om kvelden/natten før jeg får beskjed fra lege/jm at det ikke er bra. Ikke knasking, blir bare tatt en eller to med 500mg om dagen...prøver å ikke blir avhengi heller :-) hi

Skrevet

Tak masse paracet jeg, og begge barna ble serriøst to frosker :-o

Eller....

Anonymous poster hash: f52f6...368

Hehe ,frosker(?)  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...