Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Og dere også da :-) Anonymous poster hash: c003d...c4d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 vi reiser til thailand i slutten av november så vi har bestemt oss for å gi hverandre tattoovering fra et studio der borte til jul. jeg skal ta to & han skal ha en stor. på selve julaften skal han få en toalett mappe med spa prdukter til menn fra Rituals Cosmetics (har flere sett derfra selv & de er herlige!!), en koke bok & en ny gaming mus til pc´n sin. jeg har ønsket med bøker, parfyme, ny lue, hjemmelaget godis + mange andre små ting. Anonymous poster hash: 17c30...a1a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Er det virkelig noen mann som vet hva de ønsker seg til jul allerede nå? Anonymous poster hash: fa5cb...482
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Han vet det ikke selv, men han ønsker seg moccamaster. Anonymous poster hash: f5676...05e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Jeg tviler på min mann i det hele tatt har tenkt over at det er jul i år enda. Anonymous poster hash: c596e...8e5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Vindmåler sak til rifla si. Den er ganske så dyr, så han ønsket seg det sammen til bursdagen og jul. Han har bursdag i midten av november Anonymous poster hash: b89bb...159
Optatium Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Min mann ønsker seg alltid mye, hele året gjennom :-) men en ting han skal få som han ikke vet ønsker seg er lenke til sølvuret som han får i november. Da blir han 30 år og får sølvklokken av mine foreldre (den hører til bunaden som han får av meg). Til jul får han derfor lenka :-)
Mor di! Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Kvern til å kverne kaffi i når vi er på tur😛
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Han ønsker seg treningstøy og verktøy. Når noen spør så sier han at de må snakke med meg, for han mener jeg har kontrollen over hva han trenger. Han har lært seg at det er lurt at jeg gir folk ønskene hans, for jeg sier det jeg egentlig har lyst på av verktøy og han blir overrasket og så glad for slikt. Han husler aldri hva han trenger og han har såvidt kontroll på hva han har, han spør meg alltid om vi har ditt eller datt når han skal gjøre noe. Han liker å snekkre og gjøre mye rart, men null kontroll på hva han har. Eneste han husker er at jeg har motorsag... Anonymous poster hash: a623d...c8d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Sydentur i januar. Og det ønsker jeg også meg, så det kjøper vi sammen, isteden for pakke under treet Anonymous poster hash: 4d034...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå