Gå til innhold

Har 3412 kr til 1 oktober.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal holde til mat og underholdning til 1 voksen og et barn + en ungdom annen hver helg. Håper det holder. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: b0a3f...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp billig mat, gjerne First Price eller de andre billigmerkene. Lag store porsjoner med lapskaus, spaghettisaus ol og frys ned. Se etter mat som snart går ut på dato, det selges gjerne for halv pris. Bak brød selv, det sparer du mye på! Planlegg middager og matinnkjøp nøye, og gå gjennom skap og fryser. Man har som regel noe der😃 velg vekk det som ikke MÅ gjøres av sosiale ting, gå heller turer eller finn på ting hjemme. Jeg tror det skal gå kjempefint. Blir ingen luksus, men dere skal nok ha til litt kos😃 vi har matbudsjett på 1500-2000 i mnd, en voksen og en på 14, og ved å bruke disse metodene går det som regel. Dette klarer du! Lykke til💕

Skrevet

Off, så trist. Her har vi ca det samme til 2 viksne og 2 barn hver dag til dagen før. Det er bare å tenke smart når du handler!!!!

Anonymous poster hash: 60981...e47

Skrevet

Må vel planlegge litt her ja, men det går vel på et vis.

Anonymous poster hash: b0a3f...8b1
Skrevet

Jeg har 3000 kr til 1 oktober, og vi er en voksen, 1 barn og 1 tenåring. Den voksne har og fordyret kosthold grunnet allergi. Tenåringen spiser mer enn den voksne. Jeg har barna 100 %.

Det går. Vi har månedskort, så nå blir bilen stående i garasjen. Jeg kjøper frukt og grønt på innvandrerbutikken, var der og handlet en pose full til 50 kr. Da har vi til nesten 1 uke.

Ellers går det mye i kyllingkjøttdeig, ris, fullkornspasta, fiskeboller, tomatsuppe, seibiff, fiskekaker. Gulost fra rema sitt merke, de har billig kjøttpålegg nå og, ellers leverpostei, first price makrell i tomat.

Jeg baker alt selv nå, brød, rundstykker, knekkebrød, kanelboller osv. Sist lørdag var lørdagsgodtet kanelboller med smoothie. Lager og smoothie selv, billige frosne bær på rema.

Anonymous poster hash: 627f9...20f
Skrevet

Følg med på tilbud. Det er tilbud på norvegia på mega og supper på spar. Handl mest mulig first price eller x-tra varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...