Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Og hva trenger man? Har to bukser (forskjellige str) To topper. Sokker Badekåpe Gode store bomullstruser. Nattbind. Amme-BH Alt jeg trenger for en dusj. Tannbørste/krem/tråd. Mascara (litt forfengelig får man være) Reise hjem sett til lille. Vogn og bilsete er pakket klart hjemme som pappa kan ta mer når han henter. Hva mer burde jeg ha med? Anonymous poster hash: 0639d...455
Bustetroll Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 En joggebukse + den jeg reiste i En topp + den jeg reiste iMobil + lader5 store truser2 par sokkerTannbørste og tannkrem2 bodyer, et hentesett, en strømpebukse og en vinterdress.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Kanskje du skal ta med litt drikke og snacks ? Og kamera? Jeg hadde nok ikke fått på vanlig bukse, men hadde en myk ullbukse jeg gikk med hele tiden. Hårføner kan og være greit. Og ammeinnlegg. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 72920...840
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Og noe å ha på beina. Hadde tøfler med gummisåle, ikke gøy å ødelegge skinntøfler på skitne sykehusgulv. Anonymous poster hash: 72920...840
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Kanskje du skal ta med litt drikke og snacks ? Og kamera? Jeg hadde nok ikke fått på vanlig bukse, men hadde en myk ullbukse jeg gikk med hele tiden. Hårføner kan og være greit. Og ammeinnlegg. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 72920...840 Hehe. Har med en gravidbukse og en annen jeg brukte frem til uke 25. Har ingen mulighet til å komme inn i str 38 sånn over natta tror jeg. Snacks er et must. Ammeinlegg var også lurt. Takk. Anonymous poster hash: 0639d...455
MamaLadyBug Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Hadde med altfor mye!!! Så neste bag blir pakket etter prinsippet "brukes det ikke hjemme, trengs det ikke på barsel" 2 gode bukser med elastisk linning 2 ammebh/ innlegg ( kan jo hende melka spruter denne gangen selv om jeg aldri har fått melk før 4dagen tidligere) 2 ammetopper 2 strikkejakker/cardigan 4 truser( ikke store men med god elastikk, de skal holde det bindhelvete på plass tross alt) 4 par sokker/ ullsokker Toalettsaker, litt sminke, lypsyl og håndkrem Slippers Bok, blader, kryssord, penn, notatbok, tyggis Sjokolade, kjeks og imsdal går i veska sammen med helsekort, mobil og andre nødvendigheter til fødselen og etter. Tar ingenting med til babyen. Vi får alt der. Far tar med bilsete og hentesettet når vi reiser hjem. Dorull, nattbind, tøfler, morgenkåpe, hårføner og annet dill jeg ikke bruker hjemme gidder jeg ikke pakke med. Altså.. bruker jo dorull og bind men det på sykehuset funker.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Jeg hadde også med alt for mye første gang og klarte å begrense meg mye mer andre gang. Jeg hadde egentlig med stort sett det samme jeg ville hatt hvis jeg skulle på overnatting et annet sted. Det eneste jeg hadde med ekstra, var ammeinnlegg (som jeg faktisk trengte på sykehuset andre gang), et par skift til babyen og litt drikke og snacks til selve fødselen (som var så rask at jeg ikke hadde behov for det). Anonymous poster hash: 75ed7...a62
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Kommer litt an på avstand til sykehuset og mannens evne til å finne ting i skapet ditt ☺ vi har 1.5 time til sykehuset, så litt styr å ha glemt noe. Nok singleter, overdeler. Ellers mobil-lader og bok, kryssord e.l. jeg har fått tre rolige barn. Med sistemann leste jeg flere bøker og løste ut et sudoku-hefte. Litt snacks og drikke. Ørepropper! Anonymous poster hash: ca2aa...f9d
Hjertefru Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Ørepropper? Hvis du havner på rom med noen.... Husk uparfymert såpe til underlivet. Jeg fikk sist utdelt en slags "våtservietter" på føden til å legge direkte på såre brystvorter. De lindret kjempegodt og hadde det vært min tur til å føde nå hadde jeg tatt ned meg selv. Husker ikke hva de het, men det vet de sikkert på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Kanskje du skal ta med litt drikke og snacks ? Og kamera? Jeg hadde nok ikke fått på vanlig bukse, men hadde en myk ullbukse jeg gikk med hele tiden. Hårføner kan og være greit. Og ammeinnlegg. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 72920...840 Hehe. Har med en gravidbukse og en annen jeg brukte frem til uke 25. Har ingen mulighet til å komme inn i str 38 sånn over natta tror jeg. Snacks er et must. Ammeinlegg var også lurt. Takk. Anonymous poster hash: 0639d...455 Hihi, nei det var vel det jeg ville frem til :-) Anonymous poster hash: 72920...840
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Lypsyl og brystvortesalve! Ellers er det de andre sier en bra liste. Tror lypsyl var nevnt, men det er tørr luft og jeg var helt avhengi av den de dagene vi var der så jeg nevner den igjen Anonymous poster hash: b2a47...414
Iselilja Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Jeg har fire fødsler bak meg, og her er mitt beste tips: Nike-drikkeflaske. Den kan man drikke av uansett hvilken stilling man måtte være mest komfortabel i Så slipper man å bale med glass og sugerør. Ellers har jeg alltid investert i toalettmappe fra parfymeri. En slik som er fylt med ansiktsprodukter i reisestr. Deilig med litt luksus. Fint og behagelig tøy, så føler man seg frisk og fin etter en dusj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå