Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Skikkelig vonde smerter i magen som startet igår ettermiddag og har de fortsatt. Sluttet på pillen når jeg tok siste på brettet 1august ca. Så fikk jeg mensen som vanlig. Merket eggløsningen et par uker etterpå, slim og smerter. Vi er prøvene. Mensen har ikke kommet, fikk litt gult og hvitt slim på mandag når mensen skulle vært her. Igår kveld så vidt litt rosa på papiret og i dag tidlig brunt slim. Magen verker og d er ubehagelig. Stikker på begge sider og nedover. Føles nesten hoven og oppblåst ut:( Hva kan d være?? Anonymous poster hash: 8d11f...6d4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Tegn på at mensen er på vei hvis ikke så ta en test, mulig å få svar nå Anonymous poster hash: ce5ef...797
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Mensen er sjelden helt stabil rett etter man har sluttet med piller, så det er mest sannsynlig mensen som er på vei. De fleste jeg har hørt om,inkludert meg selv, har mange "gravidsymptomer" den første mnd. Hvis det ikke gir seg eller hvis det blir ekstremt vondt, så bør du ta kontakt med lege/legevakt, men sånn du beskriver det nå, så syns jeg det høres helt normalt ut. Anonymous poster hash: 5cf08...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå