Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hvilke aktiviteter går barna på? Og hvor mange (altså fritidsaktiviteter) Anonymous poster hash: 2f62b...0ba
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Dans og svømming Anonymous poster hash: 1a974...536
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 1.klassejente: Turning 1 dag i uka Anonymous poster hash: cea0d...9ba
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 1.klassing som går på fotball. Trolig også svømming etter jul. Anonymous poster hash: 07a52...0e0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Musikkskolen, kor og svømming Anonymous poster hash: 2c335...a7b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 De har 2 aktivteter hver. Dans, svømming og speidern. Anonymous poster hash: 12c97...e11
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Tae Kwon Do 2-3 g. Pr uke Anonymous poster hash: cca9e...197
Gjest Julia1984 Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 2 klasse. Fotball og håndball. 3 trening her i uka
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 3. Klasse. Fotball og innebandy. Trening 3 dager og en kamp.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 3. klasse, fotball, korps, ski om vinteren 2. klasse, dans, turn, korps, ski om vinteren Anonymous poster hash: a906e...124
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 Fotball, håndball og dans...Fotballen slutter sånn ca når håndballen begynner. Ellers hadde det vært helt uaktuelt med tre aktiviteter..Vi må ha litt tid til å kjede oss og å slappe av som familie også:-) Anonymous poster hash: 20301...14c
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 2kl fotball en trening i uka pluss en del kamper i helger ( mindre kamper til vinteren tror jeg) og slalåm på vinterstid. Ellers så prioriteres det lek ute og inne.😆
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 Spiller fotball to ganger i uka pluss litt kamper i helger. Synes det okkuperer mye, blir lite tid igjen til andre aktiviteter. Anonymous poster hash: b1a6a...1a3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #15 Skrevet 2. september 2014 Forball og taekwondo sommer, høst og vår. Innebandy vinter. Anonymous poster hash: 36d0d...5af
Popelko Skrevet 2. september 2014 #16 Skrevet 2. september 2014 Har en førsteklassing som går på fotball. En kamp og en trening i uka.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #17 Skrevet 2. september 2014 Jeg er imponert over hva dere rekker! 3.klassingen min danser hiphop 1 gang per uke. Her i huset er det 1 aktivitet per barn som er regelen. Jeg er alene med 2, og verken tid eller økonomi tillater flere aktiviteter. Anonymous poster hash: 48b90...3e8
Gjest Antarctica Skrevet 2. september 2014 #18 Skrevet 2. september 2014 Den ene hadde to idretter i fjor, samt sporadisk aktivitet på et instrument. (Da gikk han i 2. klasse) 1.-klassingen hadde bare én idrett. Ikke noe mer. I høst har vi ikke kommet i gang ennå, unntatt med instrumentet. Håper det blir mulighet for en fysisk ting (dans el sport) for den eldste av dem som trenger det mest.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 dans og kor. Forøvrig masse aktiviteter sammen som familie, men ikke noe fast. Anonymous poster hash: 33eb7...5d1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #20 Skrevet 3. september 2014 3. klasse: fotball, basket og langrenn. Men begynner ikke på langrennstrening før fotballsesongen er over. Og basketen trener i SFO-tida. Men det er likevel mye. Går nok ikke med tre idretter i lengden. Anonymous poster hash: 9a9d6...aac
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #21 Skrevet 3. september 2014 2 aktiviteter. 3. klassingen går på svømming en gang i uken. Og fotball, hvor det er en trening i uken og en kamp. I tillegg kommer et par cuper i året i helgene. Anonymous poster hash: c1bc7...ec4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #22 Skrevet 3. september 2014 Førsteklasse : dans på tirsdag ( i SFO tiden , veldig kjekt !) og svømming på torsdager Anonymous poster hash: 87d8d...4ec
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #23 Skrevet 3. september 2014 2.klasse og ingen aktiviteter. Finnes desverre ikke noen aktiviteter for barn som er psykisk utviklingshemmet. De har for barn med autisme og downs syndrom da, men der får ikke mitt barn begynne pga feil diagnose:( Anonymous poster hash: ca6aa...f2b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #24 Skrevet 3. september 2014 3 klasse, og går på speideren. Det holder! Vil ha tid til familietur også, og invitere venner hjem, gjøre lekser på en ordentlig måte, ikke den elendige leksehjelpen på skolen. Anonymous poster hash: be150...363
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #25 Skrevet 3. september 2014 Tilsv. 1. klasse (utlandet), han har svømming én gang i uken gjennom skolen og begynner på ishockey i slutten av oktober, én gang i uken. Etter Jul begynner han med piano, blir også én gang i uken. Vi er heldige fordi skolen hans tilbyr mange aktiviteter i sfo-tiden, når vi henter etter skolen er alt unnagjort. Logistikken blir mye enklere! Er bare ishockey som er utenom skolen. Og aktiviteter om helgene (ski). Anonymous poster hash: d4b12...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå