Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hadde barnemark i hus for litt under 1 år siden. Måtte ha 2 kurer... Nå sier barnet mitt at hun så mark i avføringen. Flere som sliter med dette? Vet flere skoler her jeg bor hadde barnemark. Et det like vanlig som lus nå? Huff... vi har god hygiene, og var et naziregime sist. Er ikke bare bare da det er mine, dine og våre barn på min kant og faren sin kant. Lang smittekjede... Anonymous poster hash: 099ec...649
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Du veit vel kva det smitter leis? Har du katt i hus el sandkasse skole/barnehage/heime. Har ho venniner med katter Anonymous poster hash: beeee...753
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Barnet går på skole. Ingen katt, sand osv... Ja vet godt hvordan det smittes, og hvor smittsomt det er.... Og det er kun hun som blir smittet... må jo kanskje være noen hun omgås med..... Anonymous poster hash: 099ec...649
hysterika Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Barnemark hos mennesker smitter ikke fra katt! Hun har sikkert blitt smittet på skolen, det er veldig vanlig. Ta en tablett!
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Hallo slikt smitter fort både på skole og hjemme kjøp en kur til familien og ta den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå