Gå til innhold

Hjeelp barnemark (igjen)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde barnemark i hus for litt under 1 år siden. Måtte ha 2 kurer... Nå sier barnet mitt at hun så mark i avføringen. Flere som sliter med dette? Vet flere skoler her jeg bor hadde barnemark. Et det like vanlig som lus nå?

Huff... vi har god hygiene, og var et naziregime sist. Er ikke bare bare da det er mine, dine og våre barn på min kant og faren sin kant. Lang smittekjede...

 

Anonymous poster hash: 099ec...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du veit vel kva det smitter leis? Har du katt i hus el sandkasse skole/barnehage/heime. Har ho venniner med katter

 

Anonymous poster hash: beeee...753

Skrevet

Barnet går på skole. Ingen katt, sand osv... Ja vet godt hvordan det smittes, og hvor smittsomt det er.... Og det er kun hun som blir smittet... må jo kanskje være noen hun omgås med.....

 

Anonymous poster hash: 099ec...649

Skrevet

Barnemark hos mennesker smitter ikke fra katt! Hun har sikkert blitt smittet på skolen, det er veldig vanlig. Ta en tablett!

Skrevet

Hallo slikt smitter fort både på skole og hjemme kjøp en kur til familien og ta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...