Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Mannen skulle gå ned med sitt skittentøy og jeg påpekte at han også hadde noe i vindfanget. Nei, det hadde han allerede lagt frem for å gå ned med. Jeg sier at nei, det ligger der fortsatt. Sier fra så han skal slippe å gå to ganger. Han blir sur og nekter for at det ligger tøy der, selv om det gjør det Jeg blir helt matt. Burde sikkert latt være å sagt noe i det hele tatt. Hvordan hadde dere håndtert denne situasjonen? Anonymous poster hash: 10b5a...707
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Jeg hadde driti i det Ja, jeg kommer ikke til å ta det opp i morgen. Men lurer på hva jeg skulle gjort annerledes på forhånd det var i beste mening at jeg sa det lå tøy flere steder, også blir han sur. Anonymous poster hash: 10b5a...707
Marriet Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Jeg hadde driti i det Ja, jeg kommer ikke til å ta det opp i morgen. Men lurer på hva jeg skulle gjort annerledes på forhånd det var i beste mening at jeg sa det lå tøy flere steder, også blir han sur. Anonymous poster hash: 10b5a...707 Men jeg ser heller ikke hva du skulle gjort annerledes. Den der får han ta på sin egen kappe
ærlig talt Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Sånt irrasjonelt tøys irriterer meg grønn! Jeg hadde faktisk sagt ifra i en ganske bestemt tone at "her prøver jeg å hjelpe deg, også blir du sur?".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå