Gå til innhold

Hvor raskt spiral etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor raskt etter fødsel kan jeg få satt inn spiral? Kan dette gjøre på 6 ukers kontrollen?

Anonymous poster hash: 2a32d...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det burde gå 8 uker etter fødsel, men vet om andre som har fått satt den inn tidligere.

Anonymous poster hash: 4b3d4...b52
Skrevet

På volvat anbefaler de å gjøre det etter at det har gått 8 uker. Jeg prøvde etter 7, og det gikk ikke så bra..

Skrevet

På volvat anbefaler de å gjøre det etter at det har gått 8 uker. Jeg prøvde etter 7, og det gikk ikke så bra..

Kan du si hvorfor det ikke gikk bra? Var det smerter forsinket var for tidlig?

Skrevet

Jeg fikk på 6-ukerskontrollen, men jeg hadde KS - vet ikke om det gjør noen forskjell ...

Skrevet

Jeg fikk på 6-ukerskontrollen, men jeg hadde KS - vet ikke om det gjør noen forskjell ...

Det vil jeg absolutt tro - med littvsår og revner er man litt mer kjørt der nede etter vaginalfødsel:)

Hi

Skrevet

Når spiralen settes inn måler gynekologen livmorhalsen. "Målepinnen" stopper mot slimhinnen, men når det er så kort tid etter fødsel er denne veldig tynn, så hun endte opp med å stikke målepinnen igjennom og inn i livmoren. Det var skikkelig ekkelt vondt, og jeg som akkurat var ferdig med renselsen begynte å blø igjen.
Skrevet

Når spiralen settes inn måler gynekologen livmorhalsen. "Målepinnen" stopper mot slimhinnen, men når det er så kort tid etter fødsel er denne veldig tynn, så hun endte opp med å stikke målepinnen igjennom og inn i livmoren. Det var skikkelig ekkelt vondt, og jeg som akkurat var ferdig med renselsen begynte å blø igjen.

Takk for svar. Det er vel grunn god nok til å vente litt lenger ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...