Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg er 25 år, midt i utdannelsen, eier ikke hus, har 2 barn fra før og vi har ikke plass. Abort er egentlig ikke et alternativ, men kjenner jeg er redd. Anonymous poster hash: c3fb6...b17
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Etter to barn i så ung alder kan du fortsatt ikke bruke prevensjon? Anonymous poster hash: ceeac...73b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Vi eier heller ikke hus. Leier. Men har tre barn:) noen av barna kan vel dele rom? Anonymous poster hash: e6978...b45
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Akkurat funnet ut at jeg også er gravid med nummer 2, med spiral. Midt i studiene og vi har ikke plass, trangt allerede. Forferdelig timing! Så føler med deg og er kjempe redd selv. Anonymous poster hash: 52496...a03
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Etter to barn i så ung alder kan du fortsatt ikke bruke prevensjon? Anonymous poster hash: ceeac...73b hvorfor uttaler du deg uten å vite hele historien? Jeg ble gravid med nr 3 tross spiral Anonymous poster hash: 6969a...05c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Etter to barn i så ung alder kan du fortsatt ikke bruke prevensjon? Anonymous poster hash: ceeac...73b Problemet er at jeg tåler ingen av prevensjonsmidlene jeg har prøvd (har prøvd 4 forskjellige p-piller, p-plaster og p-stav). Jeg blir veldig lett gravid og nå ble jeg gravid med kondom. Hi Anonymous poster hash: c3fb6...b17
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Det å eie et hus var neste på listen etter utdannelsen og flere barn var ikke i tankene nå. Jo barna kan dele rom og babyen trenger ikke eget rom med det første. Dette blir vel sikkert en hverdag etterhvert. Men nå føler jeg litt at planene mine gikk i tusen knas. Hi Anonymous poster hash: c3fb6...b17
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Problemet er jo ikke plassmangel men at hun utsetter utdannelsen en stund (antakeligvis). 25 år gammel, med 2 barn, kanskje 3, da blir det krevende å fullføre. Ikke alle som klarer det, kjipt med ikke fullført utdanning. Snakk med mannen, hva tenker han? Anonymous poster hash: cbacc...6f8
Edelweis Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Vet du hva..dette klarer du. Om du vil. Jeg ble 3 barnsmor som24 åring midt i studiene. Men jeg tok det som kom og fortsatte etterpå. Føltes vanskelig da men så fort jeg kom inn i det ble det enkelt. 3 er ikke verre enn to synes jeg da. Å hus kan dere kjøpe etter at du er ferdig utdannet. Nå har vi 4 barn, ble gravid tross kondom siste gang og det var fryktelig skummelt i starten, men det går sin vante gang :-) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå