Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Foreldremøte i bhg. Etter fellesmøtet er det møte avdelingsvis. Jeg har en på småbarn (gått i bhg. i to uker), men vi kjenner avdelingen fra da største gikk der. En på storbarn, der er halvparten av barna nye i år. Bare en av oss har mulighet til å gå, da vi ikke har noen som kan passe barna. Hvilket avdelingsmøte hadde du gått på? Anonymous poster hash: 2e001...b3a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Samme situasjon her, jeg går på storbarn. Tross alt mer nytt for meg der enn på småbarn. Men skulle gjerne vært begge steder!! Anonymous poster hash: 11a06...6be
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Har flere ganger opplevd å være den eneste på foreldremøte for småbarnsavdelingen siden alle de andre har eldre søsken og foreldrene prioriterer storbarnsavdelingen. Hadde nok gjort det samme selv, med mindre jeg kjente til noe problematisk med småbarnsavdelingen som måtte tas opp eller noe. Anonymous poster hash: 7868e...807
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Er barnet nytt på storbarn i år? Jeg synes det kommer litt an på hvor lett det er få å prate med de voksne som har ansvar for dine barn i det daglige. Er det store avdelinger eller basebarnehage, så er det ikke alltid voksne fra alle grupper tilstede når man henter og leverer. Anonymous poster hash: 2f49a...816
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Jeg hadde nok prioritert storbarnsavdelingen, hvis den er ny for dere, men jeg hadde nok sagt fra i barnehagen på forhånd at bare en av dere får kommet og hørt om de er enige i hvilken avdeling dere prioriterer. Anonymous poster hash: d118e...147
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Den store har startet sitt andre år på storbarn, så det er ikke helt nytt for oss der. Men jeg heller mot å gå på storbarn, det er jo uansett mye info og fokus på den minste i forbindelse med bhg.start. Men det var lurt å spørre barnehagen hva de tenker. Det skal jeg gjøre! Takk for svar HI Anonymous poster hash: 2e001...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå