Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Frokost: en liten skål havregryn med rosinerog melk Lunsj: to havreknekkebrød med ost/pålegg Mellommåltid:en banan eller yoghurt Middag: vanlig porsjon med sunn mat (fisk/suppe/Wook ect) Kvelds: et rundstykke I tillegg går jeg 1 times tur hver dag, og løper på mølla 30 min annenhver dag! Anonymous poster hash: 15e5d...bc5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Frokost: en liten skål havregryn med rosinerog melk Lunsj: to havreknekkebrød med ost/pålegg Mellommåltid:en banan eller yoghurt Middag: vanlig porsjon med sunn mat (fisk/suppe/Wook ect) Kvelds: et rundstykke I tillegg går jeg 1 times tur hver dag, og løper på mølla 30 min annenhver dag! Anonymous poster hash: 15e5d...bc5 Jeg ville ha spist mer grønnsaker og frukt Anonymous poster hash: 1b4f4...5ed
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Frokost: en liten skål havregryn med rosinerog melkLunsj: to havreknekkebrød med ost/påleggMellommåltid:en banan eller yoghurtMiddag: vanlig porsjon med sunn mat (fisk/suppe/Wook ect)Kvelds: et rundstykkeI tillegg går jeg 1 times tur hver dag, og løper på mølla 30 min annenhver dag!Anonymous poster hash: 15e5d...bc5 Jeg ville ha spist mer grønnsaker og frukt Anonymous poster hash: 1b4f4...5ed Ja, jeg vet det blir for lite av det. Skulle gjerne spist mer frukt, men er allergisk mot mye så derfor blir det lite av det. Har grønnsaker til middag da, glemte å skrive det Anonymous poster hash: 15e5d...bc5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Lite. Mer mat til lunsj. Gjerne en gulrot eller annet grønt, et ekstra knekkebrød og et glass appelsinjuice. Alternativt en salat. Anonymous poster hash: 6df64...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå