Stjerneskudd84 Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg har en facebookvenn, ei jente jeg var mye sammen med på videregående. Hun har 2 jenter i skolealder og ei jente som nett har blitt 1 år. Vi er medlem begge to på en kjøp-salg side for byen vår, og jeg har sett at hun har lagt ut masse bobledresser, regndresser og mye etter den mellomste som nettopp har begynt på skolen.. Jeg bare lurer litt, hadde det vært meg så hadde jeg med stor sannsynlighet latt den siste arve og ikke bruke en hel masse penger på å kjøpe nytt. Hvis hun synes at den minste ikke kunne bruke det fordi begge storesøstrene hadde brukt det (hvis det var derfor) så synes jeg det er en veldig dårlig argumentasjon.. hvorfor kan andre bruke det da når det ikke er greit at hennes minste bruker det? Jeg dømmer ingen altså, jeg er bare nysgjerrig og tenker mye .. folk må få gjøre som de vil Hvordan tenker dere?
Mamma til 3gutter Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Har tre gutter...de to minste arver alt som er brukbart,men ikke sko.Nå til vinteren har jeg kjøpt en helt ny reimadress til minstemann pga at den andre etter de to gammleste var helt herpa.Men det det går ann å arve det som er brukbart og samtidig få noe nytt.
Lykke - mamma til 3 Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Kanskje hun ikke har plass til å lagre det frem til minstejenta skal bruke det? Mine 2 er det 2 år mellom, og selv om jeg har en av hvert kjønn, så tar jeg vare på alt, og lar vesla arve etter broren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå