Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Har TRE mulige fedre!!!!😱 Har hatt trekant uten beskyttelse! Jeg er rystet! Hvem er så korttenkte i en alder av 32 år? Hun har 2 barn fra før og har tenkt å beholde... Hjelpes meg :-/  Anonymous poster hash: a81b1...364
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Firkant?Hehe, mente firkant ja! Â Anonymous poster hash: a81b1...364
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Synes ikke du skal dømme henne. Promiskuøs atferd kommer ofte som et resultat av traumer og behov for å bli sett/elsket. Nå skal hun kanskje bli alenemor til tre, med alt det bringer med seg av følelser. Det siste hun trenger er at venninna hennes dømmer henne på toppen av det hele..  Anonymous poster hash: e2567...8dc
☆☆☆ Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Eg er "rysta" over folk som har uforpliktande sex utan kondom generelt, enten dei er ti, tre eller fire om moroa. Kvifor utsette seg for sjukdomsrisiko og mulig uplanlagt graviditet når det er så enkelt å unngå?  Klart, uhell skjer innimellom likevel. Men ein reduserar risikoen vesentlig ved å tenke swg litt om.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Får håpe det ikke er toeggede tvillinger eller trillinger, da  Bare støtt venninnen din og vær der for henne. Dette er vanskelig nok for henne som det er. Ikke døm henne. Anonymous poster hash: 87568...207
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Tenker vel at dette er trolleri. Når du skal juge må du gjøre det med overbevisning.  Anonymous poster hash: 44925...5d9
Ladybird2014 Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 (endret) Synes det er fint at hun bærer frem barnet.  Sex med tre menn samtidig..? Huff, får frysninger. Ønsker venninna di alt godt. Endret 2. september 2014 av Drømmeren85
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Jeg er selvfølgelig støttende, men uansett blir jeg rystet. Hun bruker ikke p-piller, og har hatt to tidligere "uhell". Vet dere, jeg synes faktisk det er litt flaut å ha en slik venninne ja, jeg er kanskje slem- men noe skurrer i meg når du ikke tenker lenger enn til din egen nesetipp!  Hi  Anonymous poster hash: a81b1...364
☆☆☆ Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Då byrjar biletet meir og meir å likne ei kvinne som slit med eitt eller anna. Om ho har risikoatferd som vane kan det vere at ho ikkje har det så greitt.  Å skamme seg over vennane sine er ikkje vidare sympatisk, men neppe særlig uvanlig heller. Jobb med deg sjølv, slik at du er i stand til å støtte henne. Ho treng deg nok.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 Jeg er selvfølgelig støttende, men uansett blir jeg rystet. Hun bruker ikke p-piller, og har hatt to tidligere "uhell". Vet dere, jeg synes faktisk det er litt flaut å ha en slik venninne ja, jeg er kanskje slem- men noe skurrer i meg når du ikke tenker lenger enn til din egen nesetipp!  Hi  Anonymous poster hash: a81b1...364  Har du noen gang spurt henne om det er en grunn til at hun gjør som hun gjør, da? Kan, som noen over sier, være mye som ligger bak en slik adferd. Bl.a. kan misbruk som barn/ungdom være én årsak.  Anonymous poster hash: 87568...207
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 Æsj :S Anonymous poster hash: ea7b3...c84
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Oi!!!!og dette er ikke tull heller?? Â Anonymous poster hash: d3e45...695
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 Alle kan vel ikke ha komt inni henne? Esj.... Â Anonymous poster hash: 6aba8...a16
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #15 Skrevet 2. september 2014 Gammelt nytt.. Det er skrevet om på Jentesnakk på fb..  Anonymous poster hash: 58498...9ed
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #16 Skrevet 2. september 2014   Jeg er selvfølgelig støttende, men uansett blir jeg rystet. Hun bruker ikke p-piller, og har hatt to tidligere "uhell". Vet dere, jeg synes faktisk det er litt flaut å ha en slik venninne ja, jeg er kanskje slem- men noe skurrer i meg når du ikke tenker lenger enn til din egen nesetipp!  Hi  Anonymous poster hash: a81b1...364 Har du noen gang spurt henne om det er en grunn til at hun gjør som hun gjør, da? Kan, som noen over sier, være mye som ligger bak en slik adferd. Bl.a. kan misbruk som barn/ungdom være én årsak.  Anonymous poster hash: 87568...207 Ja, men hun ville ikke prate særlig om det. Vet ikke hvor mye jeg vil grave, om hun ikke har noe ønske. Gjort er gjort, men er trist om hun holder på som dette. Kjenner ikke mye til sexlivet, men vet hun fester en del når barna er hos fedrene.  Anonymous poster hash: a81b1...364
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #17 Skrevet 2. september 2014 Er venninna di hun samme som på Jentesnakk på Facebook?  Anonymous poster hash: 5efa4...52d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #18 Skrevet 2. september 2014 Alle kan vel ikke ha komt inni henne? Esj....  Anonymous poster hash: 6aba8...a16 Hun sa så, men jeg vet ikke...hun har hvertfall hadd seg med alle tre, og da er jo risikoen der. Hi  Anonymous poster hash: a81b1...364
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #19 Skrevet 2. september 2014 Er venninna di hun samme som på Jentesnakk på Facebook?  Anonymous poster hash: 5efa4...52d Hmm, si det? Er ikke så mye på facebook, så det vet jeg ikke. Har hun delt det? Trodde hun skulle holde det hemmelig ei god stund til og holde kjeft om situasjonen :-/  Anonymous poster hash: a81b1...364
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #20 Skrevet 2. september 2014  Er venninna di hun samme som på Jentesnakk på Facebook? Anonymous poster hash: 5efa4...52d Hmm, si det? Er ikke så mye på facebook, så det vet jeg ikke. Har hun delt det? Trodde hun skulle holde det hemmelig ei god stund til og holde kjeft om situasjonen :-/Anonymous poster hash: a81b1...364 Hihi! Det var postet en tråd på Jentesnakk om dette for noen dager siden  Anonymous poster hash: 5efa4...52d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #21 Skrevet 2. september 2014   Er venninna di hun samme som på Jentesnakk på Facebook? Anonymous poster hash: 5efa4...52d Hmm, si det? Er ikke så mye på facebook, så det vet jeg ikke. Har hun delt det? Trodde hun skulle holde det hemmelig ei god stund til og holde kjeft om situasjonen :-/Anonymous poster hash: a81b1...364 Hihi! Det var postet en tråd på Jentesnakk om dette for noen dager siden  Anonymous poster hash: 5efa4...52d Jentesnakk?  Jaja! Hun om det... Glad det ikke er meg.  Hi  Anonymous poster hash: a81b1...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå