Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Har tre barn og er fornøyde med det... venter på sterilisering og har fått time i slutten av denne måneden. .. Skulle hatt mensen for to dager siden og er alltid presis. Er nesten 41 år.. Hvem blir gravid ved et uhell når de er 41!?! Anonymous poster hash: c9f2d...734
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Kjenner ei som var 42 da de oppdaget de hadde hatt et uhell herlig unge Anonymous poster hash: d36c4...8ea
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Huff ja... men jeg synes det er så deilig med litt større barn og var totalt ferdig med babytid... Krysser fingre for en sjelden sein mens... Anonymous poster hash: c9f2d...734
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Har du hatt ubeskytta sex da? Anonymous poster hash: 3c161...f2a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Har du hatt ubeskytta sex da? Anonymous poster hash: 3c161...f2a Hehe Joda...jeg hadde vel ikke vært redd for graviditet om jeg ikke hadde det... Har nok bare tatt en sjanse på sikre perioder, siden mine perioder kan stilles etter klokka. Håper likevel det er falsk alarm! Anonymous poster hash: c9f2d...734
shari_z Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Jeg ble gravid i januar på min 44-års dag. Uplanlagt. Håper på sterilisering etter barnet kommer om noen uker. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Hohoho, ja da kan d bli spennende. Hadde selv sex i en "sikker periode", hoppa av i svingen. 3 mnd siden fødsel satt spira gitt Anonymous poster hash: 3c161...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå