Gå til innhold

hva om jeg er gravid!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn og er fornøyde med det... venter på sterilisering og har fått time i slutten av denne måneden. ..

 

Skulle hatt mensen for to dager siden og er alltid presis.

 

Er nesten 41 år.. Hvem blir gravid ved et uhell når de er 41!?!

 

Anonymous poster hash: c9f2d...734

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som var 42 da de oppdaget de hadde hatt et uhell :) herlig unge

 

Anonymous poster hash: d36c4...8ea

Skrevet

Huff ja... men jeg synes det er så deilig med litt større barn og var totalt ferdig med babytid...

 

Krysser fingre for en sjelden sein mens...

 

Anonymous poster hash: c9f2d...734

Skrevet

Har du hatt ubeskytta sex da?

 

Anonymous poster hash: 3c161...f2a

Skrevet

Har du hatt ubeskytta sex da?

 

Anonymous poster hash: 3c161...f2a

Hehe

 

Joda...jeg hadde vel ikke vært redd for graviditet om jeg ikke hadde det...

Har nok bare tatt en sjanse på sikre perioder, siden mine perioder kan stilles etter klokka.

 

Håper likevel det er falsk alarm!

 

Anonymous poster hash: c9f2d...734

Skrevet

Jeg ble gravid i januar på min 44-års dag. Uplanlagt. :P Håper på sterilisering etter barnet kommer om noen uker.

 

Lykke til!

Skrevet

Hohoho, ja da kan d bli spennende. Hadde selv sex i en "sikker periode", hoppa av i svingen. 3 mnd siden fødsel satt spira gitt :P

 

Anonymous poster hash: 3c161...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...