Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg og ei venninne arver barneklær fram og tilbake. Jeg fikk barn først og et pat år etter fikk hun. Nå har vi fått en til som har vokst ut av masse klær. De skal begynne å prøve på nestemann om et års ti og vil ikke ha klærne før hun er gravid. Og jeg vil bli kvitt babyutstyr som vi ikke trenger lenger. Hvem bør ha det? Jeg har flere venninner som er gravide og kunne arvet dette, men det hadde blitt feil. Det er snakk om mange søppelsekker med klær Anonymous poster hash: 41a29...c92
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Jeg hadde i hvertfall ikke villet tatt i mot klær til et barn som enda ikke er laget... Anonymous poster hash: a443a...0db
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Dersom du vil kvitte deg med babytøyet, spør du om hun vil ha det. Vil hun ikke, sier du at du gir det bort. Men du kan ikke forvente å få det tilbake ved Ev fremtidige behov. Anonymous poster hash: fbfc3...234
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Vi skal ikke ha flere barn og vil derfor kvitte oss med alt vi ikke trenger. HI Anonymous poster hash: 41a29...c92
Tjofsen Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Si til venninna di at hvis hun vil ha det må hun ta det nå. Hvis hun ikke vil lagre det i påvente av baby, ville jeg gitt det bort til noen andre.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Hvem er det sitt tøy? Ditt tøy kan du gjøre hva du vil med- hennes tøy som du har lånt returnerer du. Er alt ditt gir du vekk med mindre hun vil ta vare på det. Anonymous poster hash: 55bab...1f1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Så klart hun må ta det om hun skal ha det !!! Du er ferdig og fordelen med det er jo å kunne kvitte seg med alt som er for smått Anonymous poster hash: 92917...f11
klg,2 boys now:) Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Du kan evt si til hun at nå er du helt ferdig med barneklær og at hun kan få gå igjennom og ta det hun vil ha.resten kommer du til og gi bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå