Gjest cd0da Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jada, teit spørsmål, men må spørre. Datteren min opererte i morges. Sovnet nå for en time siden etter å ha våknet fra narkose kl. 11. Skal jeg vekke henne eller kommer hun mest sannsynlig til å sove til i morgen? Evt. Våkne, men sovne igjen til kvelden? Hun er 2 år og 11 mnd. Må spørre for har aldri vært i denne situasjonen før
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 La henne sove, våkner hun så er det sikkert bare for litt mat , drikke eller kos hun kommer til og være søvnig til i morgen.
Gjest cd0da Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Takk for svar. Da lar jeg henne sove. Kommer jo muligens til å slokne uansett for må nok få påfyll med smertestillende utover kvelden.
.Lillemy. Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Har ikke erfaring med barn og narkose. Men husker selv fra når jeg hadde narkose, da var jeg døsig og sov mye døgnet etter. Ville latt hun sove
Gjest cd0da Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Hehe, hun våknet rundt 18. Nå er hun virkelig lys våken dette kan bli festlig natt
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Hun har vært i narkose. La henne selv styre løpet med søvn, mat, drikke osv Anonymous poster hash: 6fc45...098
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Hehe, hun våknet rundt 18. Nå er hun virkelig lys våken dette kan bli festlig natt Fort opp og fort ned igjen tror ikke hun har så masse energi 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå