Gå til innhold

6 uker siden ks- svart klump i renselsen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 6 uker siden planlagt ks og jeg har fortsatt renselse, mye blankt slim og noe lyserødt. Når jeg var på do nå så kom det en gråsvart ujevn klump på kanskje 2×2 cm...den gikk ikke inn i papiret, men smuldret når jeg klempe/gned på den..lignet ikke gammelt blod. Har ikke hatt noen form for klumper frem til nå.

Hva kan det ha vært? rester? blod????

Andre som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: ee89b...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skorpa fra såret i livmora der morkaka satt? Tror jeg hadde sånn klump med begge mine

Skrevet

Kom den i dn bit eller flere små? kom et par til mindre nå, er smått og har lillaskjær :-/

-hi

Skrevet

Kom fler omganger her. Vær obs på endring i lukt, det kan være tegn på infeksjon.

Anonymous poster hash: 0c23d...e78

Skrevet

Hos meg ramlet det ut små biter av levret blod. Da jeg satte meg på do kom det ut en klump på størrelse med en tennisball etterfulgt av en større blødning. Skulle ønske jeg hadde visst på forhånd at dette kunne skje. Ble litt sjokkert da jeg så størrelsen.

Anonymous poster hash: d2130...a4e

Skrevet

Kom fler omganger her. Vær obs på endring i lukt, det kan være tegn på infeksjon.

Anonymous poster hash: 0c23d...e78

Klumper i flere omganger mener du? også så sent som 6 uker etter fødsel?

Kan klumper være tegn på infeksjon?

(Selve klumpene var luktfrie)

-hi

Skrevet

Hos meg ramlet det ut små biter av levret blod. Da jeg satte meg på do kom det ut en klump på størrelse med en tennisball etterfulgt av en større blødning. Skulle ønske jeg hadde visst på forhånd at dette kunne skje. Ble litt sjokkert da jeg så størrelsen.

Åh hjelpes :-/ Var det lilla/grå klumper? Gav det seg etter blødningen eller ble det mer blod og/eller klumper?

Hvor lenge etter fødselen var dette?

-hi

Skrevet

Åh hjelpes :-/ Var det lilla/grå klumper? Gav det seg etter blødningen eller ble det mer blod og/eller klumper?

Hvor lenge etter fødselen var dette?

-hi

Det var små lilla klumper. Den store var mer mørkerød. Blødningen roet seg etter en stund. Satt på toalettet til det ga seg. Virket som om klumpen hindret blodet i å renne slik at det hadde samlet seg litt oppi der. Husker ikke når dette var, men det var ikke så sent som seks uker.

Skrevet

Andre som har opplevd lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...