Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Ligger her med forkjølelse, hodet verker og jeg er helt tett. Det er foreldremøte på skolen i dag og jeg spurte mannen om han kunne gå , men neida han måtte jobbe! Jeg ble sur og sa at siden han ikke har vært på ett eneste foreldremøte på 7 år er det han sin tur nå siden jeg er syk. Hvor han presterer å si: Forventer du at jeg skal si til jobben at jeg ikke kan jobbe pga et foreldremøte? Det går ikke ann! Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 12e55...dec
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 ja det gjør du, det er ikke gyldig grunn for fravær fra jobben, er ikke møteplikt. du kan sikkert få referat fra møtet og er det noe du har og si så tar du det med su, trinnkontakt eller fau kontakter fra din klasse.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Han jobber hjemme<br />HI Anonymous poster hash: 12e55...dec
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Hadde samme problemstillinga her i forrige uke. Ettermiddagsjobb er jo stort sett overtid så her droppa mannen jobb på eget initiativ. Barnet sin skolegang er jo viktig å engasjere seg i. Anonymous poster hash: 93126...f9a
Ladybird2014 Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 For en fyr! Går ut ifra at han har mulighet til å utsette jobbingen til etter møtet. Da mener jeg han definitivt burde gå på foreldremøtet. Ikke bare ditt ansvar!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Han kan ikke si fra til jobben at han ikke kan komme... men han jobber hjemmefra? Da er det mest trolig en jobb han kan utsette, eller ta en pause i - om han vil. Jeg stusser nesten mest på at mannen aldri har vært på ett eneste foreldremøte på syv år... og at du har godtatt det. Dette viser jo viktigheten av at begge er involvert slik at begge føler ansvar for det. God bedring! Anonymous poster hash: 9091f...f87
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Ja, det er overtid han jobber. Er så lei av den overdrevne jobbmoralen hans at jeg spyr snart Hi Anonymous poster hash: 12e55...dec
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 At ikke far har vært på foreldremøte på 7 år sier meg at han ikke bryr seg særlig om det skjer i barnas liv..ikke bra. Hadde ikke godtatt det Anonymous poster hash: 71ea3...1ce
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 At ikke far har vært på foreldremøte på 7 år sier meg at han ikke bryr seg særlig om det skjer i barnas liv..ikke bra. Hadde ikke godtatt det Anonymous poster hash: 71ea3...1ce Vil ikke si meg enig i det. Han har hatt innkjøringer i bhg og vært med på utviklingssamtaler i bhg og på skolen, så han bryr seg, men aldri vært på foreldremøter. Men han lever og ånder for jobben sin og den går til tider foran alt.... blæ Hi HI Anonymous poster hash: 12e55...dec
Ladybird2014 Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Slik jeg ser det: Du kan ikke gå pga sykdom, altså må han gå. Punktum.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 Han må gå, ferdig diskutert. Anonymous poster hash: be467...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå