Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Heisann, nå trenger jeg litt hjelp! Har en gutt på 10 år som skal feire bursdagen sin om noen dager. Han har slitt litt sosialt på skolen. Siden han er rolig og altfor snill, har det vært enkelt for andre å hevde seg på hans bekostning. Nå går ting heldigvis litt bedre, men jeg kunne tenke meg å holde et "kult" bursdagsselskap for han, så han får hevdet seg litt Her vi bor er det verken bowling eller lekeland.... Hva synes gutter på 10 år er kult, noen med gode ideer? Tas imot med STOR takk Anonymous poster hash: 048b1...88a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Har dere svømmehall? Eller fritidsklubb der dere kan ha disco og kul musikk? Anonymous poster hash: 81a8f...f81
Iselilja Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Her er det bare fotball det går i... Hvilke interesser har gutten din og vennene hans? Bor dere sentralt eller landlig? Vi har hatt bursdag ute, med grilling av pølser og marshmallows og spøkelseshistorier når mørket falt på, men det var åtteårsdag. Mulig det blir litt barnslig. Kan jo spe på med hinderløype, slack line e.l. Har du et budsjett? Antall gjester? Kun gutter eller begge kjønn? Disco kan være gøy. Gokart?
sosial-amøbe Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Svømmehall blir langt unna, men har tenkt tanken. Bor nokså landlig, ja.. Tror det bare blir gutter, men han har ikke bestemt seg. Blir nok ca 10 stk vil jeg tro Gocart er det ikke i nærheten her, men det hadde sikkert vært gøy!
sosial-amøbe Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 ... Og der var man ikke så anonym lenger...jaja ingen som vet hvem jeg er likevel
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Herje i skog eller vann! Når er bursdagen hans? Har det blitt mørkt så du kan ha det i mørke i skogen (pass på å ha med nok voksne) Legg ut karameller og annet godteri som blinker når du lyser på det med lommelykt. Dikt opp en historie om flystyrt med sølv og gull og sett dem til å lete! Den som har med mest papir (altså spist godteri) har vunnet og får premie! En gård i nærheten siden dere tydeligvis ikke bor i altfor tettbygde størk? En bonde som kan stille opp med låve med høy og sånt som dere kan lage hinderløype/ha gjemsel/godteri og lommelyktlek i? Muligheter for å låne kanoer/kajakker? Padle tur til leirplass med litt spennende aktiviteter? Et lite elvestryk og muligheter for å låne bodyboards og hjelmer (hvis det ikke er for kaldt i vannet enda) Anonymous poster hash: e304b...068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå