Gå til innhold

Omg! Hvordan håndterer jeg dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt i ny jobb denne uken, stort firma som jeg trodde jeg ikke kjente noen i. Men så viser det seg at en eks jobber der, i samme avd. Vi må jobbe tett sammen. I utg pkt skulle ikke det være noe problem, MEN, jeg har rota det til litt med han her nemlig. For vi greide ikke helt gi slipp på hverandre når det ble slutt og havna i bingen ved flere tilfeller også etter jeg ble sammen med min nåværende ektemann.. Og min mann vet om det, stor oppvask, mye tårer. Men vi la det bak oss for eks skulle nå ikke være en del av livet mitt mer. Så skjer dette...

Jeg holdt på å besvime når de presenterte oss. Han viste ikke tegn til å vise at vi kjente hverandre og par som jeg var så spilte jeg med. Ikke turte jeg si noe til mannen når jeg kom hjem heller. Hva gjør jeg?? Sier det til mannen, han kommer til å forlange at jeg slutter. Kan jo ikke la være å si det heller. Herregud. Karma...

Anonymous poster hash: 6a5ce...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil beholde mannen din forteller du selvsagt dette til ham. Så blir dere nødt til å diskutere hvordan dere skal forholde dere til saken. Hva tror du skjer hvis du ikke forteller og mannen din finner ut av dette på et senere tidspunkt? 

Anonymous poster hash: bebc8...412
Skrevet

Så synd, spesielt om det var en jobb du hadde veldig lyst på. Du må si det til mannen din. 

Skrevet

Enig med de andre. Du må rett og slett bare snakke med mannen din om dette.

Og en ting til - du bør IKKE vente lenger med å gjøre det, for jo lenger du venter, jo verre kan det bli sett fra din manns side.

Så bestem deg for å snakke med din mann i kveld!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 5ec29...ecb
Skrevet

Snakk med mannen. Holder du kjeft og han finner ut av det vil han garantert se på det som et nytt svik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...