Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Da jeg vokste opp på 80/90 tallet var det ikke vanlig. I ettertid har foreldrene mine fått det. For litt siden var vi uten oppvaskmaskin ei uke i vente på ny og det føltes som om vi var i en slags alvorlig krise Er det mange her som ikke har. Og hvordan går det? Anonymous poster hash: c82f0...89c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Selvfølgelig!! Men seriøst, på 90 tallet hadde da de aller fleste hjem dette. Når det er sagt, mine foreldre har hatt det så lenge jeg kan huske og jeg er født tidlig på 70 tallet Anonymous poster hash: dfa56...741
Elsker livet Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Jeg vokste opp på 80-tallet. De fleste hadde oppvaskemaskin. Har selv vært uten da den måtte repareres. Det var ingen krise, men det føltes mye mer rotete. Så forstår de som var veldig strenge på at alle måtte spise samtidig. I perioden uten ble det litt slik at jeg irriterte meg litt over at mann og barn tok seg et nytt glass hver gang de skulle drikke og middagen ble ikke tømt over i skåler. Så ekstra arbeid var det jo. Kunne ikke tenkt meg å være uten, i alle fall ikke når vi er 6 i familien og oppvaskemaskinen går 2 ganger daglig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Jeg har ikke oppvaskmaskin og har heller aldri hatt det. Men det å ha oppvaskmaskin, er mitt eneste krav når jeg engang flytter Anonymous poster hash: d1f61...04a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 De fleste hadde på 80/90-tallet, men vi hadde ikke. Nå som jeg er voksen har jeg oppvaskmaskin Moren min fikk seg det for et par år siden, og svigerforeldrene mine ikke før i år! Anonymous poster hash: 3f39f...c28
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Jeg har ikke, står på ønskelisten, men slett ikke øverst. Anonymous poster hash: eab28...a6a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Ikke jeg eller min mor heller. Ikke hatt det på 7 år. Anonymous poster hash: a745b...aab
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Bodde i England, hadde da ikke oppvaskmaskin. (leide hus) Det var ikke lenge før den kom på plass, fordi om det ikke var plass på kjøkkenet, og den måtte stå på bakgangen. Anonymous poster hash: 89ff1...7e0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Jeg har ikke. Men den står øverst på ønskelista!!!! Problemet er bare at vi faktisk ikke har plass på kjøkkenet!! Vi må i så fall pusse opp og skifte hele greia. Så det ser heller dårlig ut. Anonymous poster hash: 55c0f...cb7
Gjest lillehi Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 Jeg har ikke, ikke hadde vi når jeg vokste opp på 70-80 tallet heller. Er ikke noe problem, vasker alltid opp om kvelden sånn at det er klart til neste dag😃 men vi er jo bare to, så skjønner godt at dere med flere i familien synes det er greit å ha!
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 Jeg må ha min, til dere som ikke har pga plassmangel så finnes det bordoppvaskmaskiner
Alketa Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Vi har ikke, men planen er å kjøpe det når vi engang (forhåpentligvis) flytter over i noe eget :-)
Førstemann Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 Vi hadde hjemme så langt tilbake jeg kan huske. Jeg har også selv hatt, med unntak av de årene jeg bodde i min første leilighet. Men da var jeg jo bare 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå