Salvador Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Trenger tips til nettsteder med billig ullgarn jeg kan bruke til barneklær. Skal strikke sokker både til små nyfødte og til aktive 3åringer. Og skal også lage ullbukser, gensere, votter og hals. Det krever jo litt ulik kvalitet og mykhet til de ulike plaggene, men jeg er mest på utkikk etter garn som er myke og som helst ikke stikker og klør. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Sparkjøp f eks Anonymous poster hash: 14ddd...e96
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Alt "billig" garn er helt j... Dersom du legger ned så mye arbeid i det ville jeg brukt skikkelig garn. Det eneste er raggsokker og ullbokser til å ha under utedress. Anonymous poster hash: 15876...13a
Superdolly Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Nille har helt greit garn. Jeg har strikket noen votter av alpakkagarnet deres, det er mykt og godt. Det finnes også garn å få kjøpt på nett som er helt greit.
Siamese Hellhound Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Det er flere garnprodusenter som har babyull som er mykt og deilig. Jeg ville passet på å sjekke at det kan vaskes på mer enn 30 grader. Og så tenker jeg at hvis du skal strikke små klær, så er det jo ikke så mange nøstene som skal til, og da ville jeg kanskje heller ha tenkt kvalitet enn pris. Jeg kjøpte noe billig garn (men greier ikke å komme på hvor!!), og der var det skjøtet MANGE steder i samme nøste. Sånt går i hvertfall ut over min strikkeglede. :-) Drops har babyull, tror jeg, det kan du bestille på nett. De har også en kjempefin nettside med masse oppskrifter www.garnstudio.com .
Salvador Skrevet 10. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2014 yeah! Nå er det salg på garn på europris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå