Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 2 uker siden cytotec i dag, og følte alt kom ut den dagen. Blødde mye påfølgende dager, men roet seg kraftig på dag 4, trudde faktisk det skulle stoppe. Litt små blødninger har det vært, litt slimet kansje (sorry). Var hos gyn sist uke og hun sa da at alt var ute, litt blod igjen men ikke noe å snakke om. Jeg blødde omtrent ikke sist uke, såvidt litt spotting. Små spottingen har fortsatt i helgen men ga seg omtrent helt på søndag. I går var det bare så vidt lyserosa på papiret. Følte meg tom og ferdig med siste rest. I dag har det eksplodert igjen Er det mulig at jeg har fått mensen så tidlig? Har ikke kjent en eneste form for smerte den siste uka, mens jeg i dag sliter med mensen smerter som har planta seg godt i rompa og i låra mine. Noen andre som opplevde blødninger over lang tid som kan dele erfaringer? Jeg har søkt ned alle tråder om ma/sa og alle skriver de blødde ei ukes tid, evt får så å spotte ei lita uke til. Nå begynner jeg på min 3 uke :/ Eller noen som fikk mensen tidlig etterpå? Tusen takk for svar. Anonymous poster hash: 3d69e...c07
FruMille Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Hei hei, først og fremst så god klem til deg. Jeg hadde en MA for 2 1/2 mnd siden. Jeg prøvde først 2 kurer med cytotec før aborten endte med utskraping. Fikk normal mensen ca 30 dager etter aborten og trodde at syklusen var stabilisert seg igjen med det samme. Men så fikk jeg kjempe store blødninger midt i syklusen igjen og hadde de smertene som du beskriver nå, vondt i rumpa og bena. Blødningene varte i 6 timer, og så gav det seg. Etter dette så hadde jeg en del gammelt blod som kom og varte helt til jeg fikk mensen 1 uke etterpå. Så her har jeg hatt litt syklusrot etter aborten, noe som er ganske vanlig de første mnd har jeg forstått! Nå håper jeg at syklusen har stabilisert seg igjen etter siste mensen,for det er utrolig frustrerende å gå slik det kan godt tenkes at det er mensen du har fått nå, og den første mensen etter aborten skal jo være kraftigere sies det! Håper at du kommer fort inn i syklus igjen og blir velsignet med en ny spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå