Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Noen som vet om det er en regel eller frist for når en skade bør meldes til forsikringsselskap? Har utsatt alt i flere uker nå, og er så redd for at de vil nekte å dekke skaden pga. mitt sommel Anonymous poster hash: 16d98...c84
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Det skal gjøres så raskt som mulig, men jeg tror ikke det finnes noen fast grense. Hvor lang til dtilbake som godtas kommer nok an på omstendighetene. Anonymous poster hash: 546a7...421
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Gått en måned nå. Har ikke noe god grunn heller føler jeg. Bare at jeg ikke har ville tatt et oppgjør med det. Prøver å glemme hele saken. Pluss det har gått i hundre her i det siste. Men det bryr vel ikke selskapet seg om... Men skaden er no den samme uansett. Verken større eller mindre enn for en måned siden. Bare lurte på om de kan finne på å si at det har gått før lang tid og dermed ikke vil dekke det. Gjelder skade på egen bil Hi Anonymous poster hash: 16d98...c84
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Noen som veit?? Anonymous poster hash: 16d98...c84
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Ja,det kan ha noe å si. Noe skader krever f.eks at du anmelder saken, f.eks innbrudd i bilen. Anonymous poster hash: abccd...a38
Førstemann Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Du skal melde "uten ugrunnet opphold" og innen 1 år. Skjer ikke det, kan du få avkortning. Men da må det være årssakssammenheng, at det blir vanskelig for selskapet å dokumentere skade eller hendelsesforløp feks.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Skade på bil kan bli vansklig, spessielt om du ikke har god dokumentasjon på at skaden faktisk skjedde når du sa, men ta kontakt. Det skjer ikke noe værre enn at du får nei eller ikke full dekning pga bevisproblemer. Anonymous poster hash: 546a7...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå