Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hvordan klarte dere å bestemme hvor mye dere skulle ta? Jeg er 1.68 høy og veier 65 kg, men har allikevel bare en A-cup. Jeg har time til silikon neste uke, hvor legen anbefalte 275 cc under muskelen. Jeg har egentlig lyst på en C-cup, men er livredd for å legge inn for mye. Anonymous poster hash: 15f90...934
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Jeg fikk operert inn for mange år siden. Hadde AA-cup, og tok 200 cc. Fikk B/C cup. Skulle tro at 275cc er fint Nå har jeg 450cc og synes fortsatt ikke det ser veldig stort ut. Men så har jeg litt ekstra fleks på kroppen også etter at jeg fikk barn. Og da ser det jo naturlig ut å ha litt store pupper. Må bare si det.. Ikke ta det, hvis du ikke må. Det er fint med naturlige pupper, og jeg har hatt så mye problemer med mine de siste årene. Men nå kan jeg ikke ta de ut, da blir det jo vrengte baklommer. Det er ganske kjipt. Har byttet en gang pga kapsel, men har blitt kapsel igjen allerede(!) 4 mnd etterpå.. Nå orker jeg ikke operere meg mer, og har ikke råd heller.. så nå får de bare være klumpete så lenge. Anonymous poster hash: ac05e...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå