Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Har forsøkt å legge en stuptrøtt unge i TRE TIMER. Sovner i ti min, våkner, babler, griner, samme leksa. Dreit på seg, jeg skifta bleie. Sovna ikke. Ga grøt før hn la seg. Neida. Prøvde å legge ungen ut i vogna for å sove der, men da skal de forp*lte alkoholiserte drittnaboen klippe gresset AKKURAT da. Og det bråker noe inni h*lvete så ungen får ikke sove. Den naboen, som ikke har klippet gresset på en måned, kunne ikke vente EN dag. De så meg gå ut med ungen og vogna. ÅÅ, som jeg hater å leve idag. Og alt er feil maten er feil. Enga er feil klærne er feil huset er feil, jeg er feil, håret mitt er feil. Alt i hele j*vla livet er tydeligvis feil, for sutring har det vært siden kl 04 i natt. Jeg som skulle være snill og ha hn hjemme fra bhg idag, så ble alt bare driten.. ha en fin dag dere andre!!! Anonymous poster hash: 56466...cb0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Huffda :/ Sender deg en klem! <3 Anonymous poster hash: 62eb5...0fe
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Har forsøkt å legge en stuptrøtt unge i TRE TIMER. Sovner i ti min, våkner, babler, griner, samme leksa. Dreit på seg, jeg skifta bleie. Sovna ikke. Ga grøt før hn la seg. Neida. Prøvde å legge ungen ut i vogna for å sove der, men da skal de forp*lte alkoholiserte drittnaboen klippe gresset AKKURAT da. Og det bråker noe inni h*lvete så ungen får ikke sove. Den naboen, som ikke har klippet gresset på en måned, kunne ikke vente EN dag. De så meg gå ut med ungen og vogna. ÅÅ, som jeg hater å leve idag. Og alt er feil maten er feil. Enga er feil klærne er feil huset er feil, jeg er feil, håret mitt er feil. Alt i hele j*vla livet er tydeligvis feil, for sutring har det vært siden kl 04 i natt. Jeg som skulle være snill og ha hn hjemme fra bhg idag, så ble alt bare driten.. ha en fin dag dere andre!!! Anonymous poster hash: 56466...cb0 Huff og huff, kjenner meg igjen - ofte, har en baby hjemme.. Som sover LITE! Det er til å bli sprø av. Kanke sove på ettermiddagen med femåringen heller. Klem. Anonymous poster hash: d0856...e9d
Chl85 Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 "Du skal få en dag i mårå som ny og ubrukt står og med blanke ark og farjestifter tel.." En dag av gangen, er ikke sikkert alt er feil i morgen Ønsker deg lykke til resten av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå