Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hjemme eller lekeland/ ol. ? Vi skal snart ha barnebursdag, eldste blir 4 år og skal feire m bhg barna.. men vi bor i en leil på 82 kvm.. Anonymous poster hash: 937d5...e3d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Da de gikk i barnehagen hadde vi det hjemme, og en leilighet på 82 kvm er da ikke så lite. Vi bodde på 79 kvm helt til vi fikk tredje barnet vi..... Fra skolealder har vi hatt det hjemme i 1.klasse, greit å få gjengen litt tett på og bli litt kjent med dem. Men fra 2.klasse har vi hatt det andre steder. Mye fordi de to eldste er gutter og det har vært stor overvekt av gutter i klassene, i klassen til 10-åringen er det f.eks 15 gutter og 7 jenter. 15 gutter på 7-8 år hjemme kan være en utfordring, særlig når et par av dem er hyperaktive, et par av dem ikke tåler trynet på hverandre og sloss på liv og død over enhver lille bagatell osv. Da har vi hatt bursdag på lekeplassen ute, med grilling av pølser, div leker (17.mai aktig med å kaste erteposer på blikkbokser, hoppe på ballonger, kaste ball gjennom ringer, slå inn spiker osv), skattejakt etter godteposer o.l. Vi har også hatt bursdag i skogkanten med aking (ene sønnen er født i januar). Har vært innom lekeland, Vitensenteret og badeland. Anonymous poster hash: b2530...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå