Gå til innhold

Handler dere inn friske blomster hver helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av stram økonomi gjør ikke jeg det. Er heller ikke vokst opp med det, så er ikke helt "naturlig". Moren til en venninne handlet alltid inn blomster til helgen og jeg syntes det var så koselig:)

Anonymous poster hash: 52dbc...b64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg :)

Av og til gjør mannen min det, av og til gjør jeg det :)

Anonymous poster hash: 1c92d...76d

Skrevet

Nei. Men jeg tenker at når jeg får bedre råd (er student), så vil jeg gjerne gjøre det. 

Bodde i Nederland før, og der er blomster utrolig billige. Jeg kunne kjøpe flotte buketter selv om jeg var student, til mye mindre enn en halvvissen rosebukett koster her. Savner det.

Anonymous poster hash: fc2ea...188
Skrevet

Nei!

Bortkastet penger for min del hvertfall.

Skrevet

Nei det syns jeg er bortkastede penger. Og vi tjener 2,5 mill i året 😜

Anonymous poster hash: 85881...e57

Skrevet

Nei, har viktigere ting å bruke pengene på. Som salt i maten feks...

Anonymous poster hash: 1b373...4b0

Skrevet

det er ikke verdt pengene.

hadde de satt ned prisen, hadde de solgt mere.

Anonymous poster hash: db774...234

Skrevet

Ikke hver helg, men minst en helg i måneden. Handler heller ikke friske blomster fra mai-august, for da står de så kort og jeg har blomster fra hagen jeg kan ta inn. Rent hus og friske blomster gir skikkelig helgefølelse. Prøver også å plukke inn grener med høstfarger etc om jeg ikke har blomster i hus. Nå har jeg en stor rosebukett stående, gave fra min tante da vi nettopp har fått et nytt barn. Skal også friske opp med noen nye orkideer utover høsten, de står lenge og blomstrer i vinduskarmen-opp mot 6-12 mnd.

Anonymous poster hash: ade30...819
Skrevet

Er veldig populært å kjøpe kunstige roser på ebay, så er tydelig at folk vil ha blomster men ikke orker å kjøpe. De ser veldig fine ut og nesten ekte ut så hvorfor ikke? Jeg har kjøpt kunstige liljer, litt mindre enn ekte men fine de og. Har de i en gjennomsiktig vase med vann, så ser det enda mer ekte ut. Er kun lukten som mangler :)

Roser http://www.ebay.com/itm/161160351949

Liljer http://www.ebay.com/itm/151389700539?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=450569788702&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Noen vil vel si at det er helt forferdelig med kunstige men jeg ser ikke problemet når de ser så ekte ut, og kjøper heller ekte en gang i blant.

Anonymous poster hash: c261c...e80
Skrevet

Er veldig populært å kjøpe kunstige roser på ebay, så er tydelig at folk vil ha blomster men ikke orker å kjøpe. De ser veldig fine ut og nesten ekte ut så hvorfor ikke? Jeg har kjøpt kunstige liljer, litt mindre enn ekte men fine de og. Har de i en gjennomsiktig vase med vann, så ser det enda mer ekte ut. Er kun lukten som mangler :)

Roser http://www.ebay.com/itm/161160351949

Liljer http://www.ebay.com/itm/151389700539?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=450569788702&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Noen vil vel si at det er helt forferdelig med kunstige men jeg ser ikke problemet når de ser så ekte ut, og kjøper heller ekte en gang i blant.

Enig i at det ikke er et problem med kunstig hvis de ser ekte ut, men disse gjorde jo ikke det, selv på bildene.

Anonymous poster hash: fc2ea...188

Skrevet

Nei, men vi plukker ofte en bukett til helgen. I sommerhalvåret ser jeg lite poeng i å betale for avskårne blomster.

Anonymous poster hash: 55b25...ce5
Skrevet

Da jeg bodde i utlandet gjorde jeg alltid det, her er det for dyrt.. Savner det, barna har nevnt det også.

Anonymous poster hash: c8262...98d

Skrevet

Nei!! Hahaha

Anonymous poster hash: affa2...de0

Skrevet

Handler roser hver helg, synes det er så kos. Og innimellom hortensia og orkideer.

Anonymous poster hash: 0cf5d...525

Skrevet

Ehhh... Nei. De overlever knapt helgen hos meg uansett. 

Skrevet

Er veldig populært å kjøpe kunstige roser på ebay, så er tydelig at folk vil ha blomster men ikke orker å kjøpe. De ser veldig fine ut og nesten ekte ut så hvorfor ikke? Jeg har kjøpt kunstige liljer, litt mindre enn ekte men fine de og. Har de i en gjennomsiktig vase med vann, så ser det enda mer ekte ut. Er kun lukten som mangler :) Roser http://www.ebay.com/itm/161160351949Liljer http://www.ebay.com/itm/151389700539?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=450569788702&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Noen vil vel si at det er helt forferdelig med kunstige men jeg ser ikke problemet når de ser så ekte ut, og kjøper heller ekte en gang i blant.Anonymous poster hash: c261c...e80

Enig i at det ikke er et problem med kunstig hvis de ser ekte ut, men disse gjorde jo ikke det, selv på bildene. Anonymous poster hash: fc2ea...188
Har du sett de på ordentlig? Det har jeg og folk tror at mine er ekte ;)

Skrevet

Iblant.. Men iblant går fanden i meg og da tar jeg med me venninnen min i Frognerparken og går på blomsterslang der. Der er det roser fra april til oktober!

Og såpass mange at det ikke merkes om jeg klipper noen ;)

Jada sikkert stygt og umodent gjort.

Men jeg (tragisk å si) føler keg lever litt ekstra og er litt rebell når jeg gjør det.

Så kjøper ikle ofte blomster.

Skrevet

Hadde jeg hatt råd til det ville jeg absolutt ha gjort det😃 elsker friske blomster, og blir i i godt humør og føler meg glad av å se på de😃 men kan ikke huske sist jeg hadde det hjemme, hvis jeg ikke regner med de jeg plukker selv om våren og sommeren😃

Skrevet

Nei, det er jeg ikke vant til. Ser at andre gjør det, og synes det er en hyggelig ting å gjøre. Her blir det som regel med tanken....

Mange er flinke til å pynte med markblomster/hageblomster også; det synes jeg er vel så koselig som å kjøpe.

Skrevet

Nei, men minst en gang i måneden. Hver uke blir for dyrt for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...