Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann har time til tannlegen på torsdag.

I går kom han fra skola med lapp om at klassen skal på tur hele torsdagen, de skal reise med buss og han hadde veldig lyst å bli med.

 

Ingen problem, jeg ringer bare å bytter timen tenker jeg.

 

Så viser det seg at tannlegen har stengt helt frem til torsdag!

Fikk bare en svarer, ikke mulig å legge igjen beskjed eller noe.

 

Man har jo ikke mulighet å avbestille 24 timer før må, så da er de kanskje ikke så strenge på det??

 

Økonomien er temmelig stram nå, så har i grunnen ikke råd til gebyrer for ikke møtt til time. Jeg har heller ikke bil slik at jeg kan kjøre han etter resten av klassen dit de er på tur.

 

Holde han hjemme for å gå til tannlege eller sende han på tur og si fra på morgenen at han ikke kommer?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hehe, kjenner jeg absolutt burde klare å finne ut av dette selv, men ble fryktelig vanskelig... :P

 

Anonymous poster hash: 4053e...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sendt han på tur. Ring tannlegen om morgenen og forklar situasjonen. Regner med at de ikke vil ta noe gebyr siden du ikke har mulighet til å avbestille innen fristen😃

Skrevet

Eldstemann har time til tannlegen på torsdag.

I går kom han fra skola med lapp om at klassen skal på tur hele torsdagen, de skal reise med buss og han hadde veldig lyst å bli med.

 

Ingen problem, jeg ringer bare å bytter timen tenker jeg.

 

Så viser det seg at tannlegen har stengt helt frem til torsdag!

Fikk bare en svarer, ikke mulig å legge igjen beskjed eller noe.

 

Man har jo ikke mulighet å avbestille 24 timer før må, så da er de kanskje ikke så strenge på det??

 

Økonomien er temmelig stram nå, så har i grunnen ikke råd til gebyrer for ikke møtt til time. Jeg har heller ikke bil slik at jeg kan kjøre han etter resten av klassen dit de er på tur.

 

Holde han hjemme for å gå til tannlege eller sende han på tur og si fra på morgenen at han ikke kommer?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hehe, kjenner jeg absolutt burde klare å finne ut av dette selv, men ble fryktelig vanskelig... :P

 

Anonymous poster hash: 4053e...050

 

Er det mulig for deg å sende epost til tannlegen?

Jeg ville ha sendt ham på tur. En forutsetning for å ha en tidsfrist på avbestilling må jo være at det faktisk er mulig å avbestille!

 

Anonymous poster hash: fd180...567

Skrevet

Send epost.

 

Anonymous poster hash: 48ada...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...