Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg har en nær bekjent som lukter litt svette. Ved en anledning luktet han litt parfyme, og da viste det seg at det var sønnen hans sin som han hadde tyvlånt. Er det legitimt å kjøpe en liten gave i form av parfyme og deodorant i samme duft til denne personen? Det er en person jeg setter stor pris på, som trenger en ny dame og som hadde vært mer attraktiv om han luktet godt Anonymous poster hash: c1423...a60
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Ingen som har noen mening om dette?? HI Anonymous poster hash: c1423...a60
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Ikke om du kjøper noe flott, axe blir kleint.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Ville også kjøpt med edt eller aftershave.
wanda71 Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Jeg blir kjempeglad for deo i gave, pleier å ønske meg det. Hvis du da kjøper en gavepakning så blir det en flott gave. Det blir noe helt annet hvis du plutselig får stukket en deo i hånden utenom bursdag eller jul, da er det et hint på gang:)
Gjest lillehi Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Jeg blir alltid glad for å få sånne bruksting i gave😃 ekstra stas hvis det er litt finere merker enn First Price og Rema sin billigdeodorant som jeg pleier å kjøpe selv👍
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 det er en flott gave, men kanskje du burde finne på en grunn til at han får den? Om det ikke er bursdag eller jul liksom. Feks at du har vært på tax free/i Sverige ellernoe og tok med en gave til han Anonymous poster hash: d6338...6c0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Ja såklart skal det være "ordentlig" merke , hehe, har nettopp vært ute og reist samt har årsak til å gi ham gave sånn generelt. Tenkte en fra Shiseido eller Calvin Klein eller liknende ja... (forslag mottas forøvrig med takk) Det jeg lurer på er om det likevel kan oppfattes frekt:-p Og er det "feil" å kjøpe slikt til andre enn sin egen mann? HI Anonymous poster hash: c1423...a60
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Ikke frekt om det er en gavepakning med noe ekstra. Som after shave eller parfyme (Og finere merke, selvfølgelig) Anonymous poster hash: efdfb...1e3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Hadde kjøpt en deo+ aftershave - lækkert pakket inn. - Dersom du vet han er på damejakt kan du jo lage et fesstlig kort som hinter! Anonymous poster hash: 068c2...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå