Gå til innhold

Truende abort,kraftig blødning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

huh.png Hei!
Fant ut for noen få uker siden at jeg var gravid.

Men for to uker siden opplevde jeg å få en kraftig blødning,jeg blødde igjennom ett bind og buksa på  20 min. Når jeg fikk kommet meg på toalettet,så var jeg sikker på at fosteret kom ut og jeg  dro  til lege samme dag og fikk beskjed  etter ul om at det var en truende abort men hjertet slo ennå.

Har blødd i to uker nå, ikke like kraftig,men som en vanlig mens.

Vært på to ul i ettertid nå,og er ennå gravid.

Det jeg lurer på her,er om noen har opplevd det samme? Og at det har gått bra?

Har født to friske barn før,og har opplevd småblødninger i svangerskapet,men dette var ekstremt mye,og jeg ble veldig skremt av det!

Mvh Skremt mamma.

Anonymous poster hash: 8c437...c73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg personlig, men en venninne opplevde det, og det som hadde skjedd der var at hun blødde ut en tvilling. Det barnet som ble igjen i magen er i dag en frisk og oppvakt 7-åring, ingenting galt med henne. Antagelig var ikke tvillingen hennes levedyktig så det fosteret ble støtt ut... Må virkelig ta av seg hatten for hvor finurlig kroppen vår er innrettet noen ganger altså.

Anonymous poster hash: c3eb7...196
Skrevet

Jeg opplevde kontinuerlig blødning i begge svangerskap og det gikk fint. Hadde mens-lignende blødning med første sønn to ganger. Hver dag resten av svangerskapet var det litt og måtte bruke bind. F.eks hadde jeg problemer med o å fastslå begynnelsen av dvangerskapet siden jeg hadde alstå mens i juni,men egentlig ble gravid i mai.

Skrevet

Jeg hadde først to spontanaborter. I mitt tredje svangerskap hadde jeg en styrtblødning i uke 7-8. Det kom masse og store blodklumper. Jeg var helt sikker på at det var abort. Ultralyd dagen etter viste et bankende hjerte.

Fortsatte med småblødninger i flere uker.

I dag er hun 4 år:)

Anonymous poster hash: 0810c...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...