Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hei!Fant ut for noen få uker siden at jeg var gravid. Men for to uker siden opplevde jeg å få en kraftig blødning,jeg blødde igjennom ett bind og buksa på 20 min. Når jeg fikk kommet meg på toalettet,så var jeg sikker på at fosteret kom ut og jeg dro til lege samme dag og fikk beskjed etter ul om at det var en truende abort men hjertet slo ennå. Har blødd i to uker nå, ikke like kraftig,men som en vanlig mens. Vært på to ul i ettertid nå,og er ennå gravid. Det jeg lurer på her,er om noen har opplevd det samme? Og at det har gått bra? Har født to friske barn før,og har opplevd småblødninger i svangerskapet,men dette var ekstremt mye,og jeg ble veldig skremt av det! Mvh Skremt mamma. Anonymous poster hash: 4a6d0...ef9 Anonymous poster hash: 8c437...c73
Miamimom Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Jeg har opplevd det samme, jenta ble levert i barnehagen i dag tidlig :-) Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå