Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hvordan står det til i hjemmet i dag Rotete, ryddig, skittent, mye klesvask, oppvask over hele kjøkkenbenken? Selv prøver jeg å motivere meg for litt vask av gulv og støvtørking. Ryddet heldigvis i går, så egentlig er det bare å finne frem utstyret å sette i gang. Hvorfor er det så vanskelig å ta de skrittene inn på vaskerommet Anonymous poster hash: 0dbdd...48d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Kaos. Totalrenoverer 1. etg. Flytter kjøkken pusser opp bad. Et helvete. Skal være ferdig 1 oktober. Håper vi er det har termin den 8. Anonymous poster hash: 162d5...e5e
Førstemann Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Ganske rotete og litt oppvask siden mannen var "alene hjemme" i går. Så han hadde tatt litt idag tidlig, da og faktisk satt på en vask i går så kan ikke klage. Ellers er det ganske rent etter helgen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Hadde jeg brukt 10 min så hadde det vært strøkent så jeg skal ofre 10 min ila dagen. Huset vårt er nesten alltid rent og ryddig, vi trives best med det sånn. Anonymous poster hash: 1d10b...493
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Strøket her og brøddeigen står til heving.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Grusomt... Hatt elektriker på besøk noen dager så ting flyter siden vi måtte tømme diverse skap og har da ikke støvsuga siden han tramper inn med sko. Skulleha vaskedag i dag. 4 åringen er hjemme fra bhg med vond fot og må bæres på do... Hun på 2 uker sover stort sett. Så får vel gjort litt innimellom servering av pasienten og den lille:) Anonymous poster hash: 7c2be...297
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Ganske reint, men noe rot her og der (oppvask i kjøkkenvasken, leker m.m. i stua og diverse rot på badet. Men vi pusser opp kjøkken, bad og gang, så det ser ganske shabby ut uansett hvor reint og ryddig det er.. :-P Anonymous poster hash: 58bbb...d3d
kråkemamma Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Kommer du hit å rydder å baker også Strøket her og brøddeigen står til heving.
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Kommer du hit å rydder å baker også Strøket her og brøddeigen står til heving. Klart det
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Litt leker rundt forbi, men ellers ryddig. Klesvask er det alltid, men det bugner ikke over heldigvis Anonymous poster hash: 1d870...eac
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 Sånn passelig ryddig og rent Står litt oppvask på kjøkkenbenken. Oppvaskmaskina er akkurat ferdig og skal snart tømmes. Litt klær og sko som skulle vært ryddet på plass i gangen. Har en haug med rene klær som må legges sammen. Ikke så altfor mye skittentøy Ene badet må vaskes, men er relativt ryddig. Jeg er gravid, småkvalm og blir fort sliten for tiden, så sparer energien min til jobb. Begynner på jobb om en time. Regner med jeg tar litt husarbeid når jeg kommer hjem i kveld, også gjør sikker mannen min litt når han kommer hjem. Anonymous poster hash: a45bb...be2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 Ryddig på stua. Vasken på kjøkkenet er fullt av fat etter frokost. Har nettopp støvsuga, men ikke på badet, for der ligger det nybretta klær som jeg skal legge sammen!.... Snart... Anonymous poster hash: ab7bb...41d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Ryddig på stua. Vasken på kjøkkenet er fullt av fat etter frokost. Har nettopp støvsuga, men ikke på badet, for der ligger det nybretta klær som jeg skal legge sammen!.... Snart... Anonymous poster hash: ab7bb...41d På plass mente jeg! Anonymous poster hash: ab7bb...41d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 Tja... 10 min så hadde det vært fint her Litt rotete, litt skittentøy som må gjennom vaskesystemet og litt rot og oppvask på kjøkkenbenken. Må bare se ferdig dr.phil og drikke opp kaffekanna så er jeg i gang! Anonymous poster hash: 896f1...284
Luksusdyret Skrevet 2. september 2014 #15 Skrevet 2. september 2014 For jævlig. Ligger rett ut med svangerskapskvalme og det å ha cupcakes-hus er ikke en prioritet akkurat i dag :S
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #16 Skrevet 2. september 2014 Hos meg glitrer, skinner og funkler det. ALT er på stell, strålende rent og sirlig ryddig. Friske blomster over alt, tellekanter i skapene, alle glass på geledd, ...Men, det er fordi jeg driver og skal selge boligen, så det er klart for visning.... Anonymous poster hash: d5ad2...fc5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #17 Skrevet 2. september 2014 Litt leker strødd rundt, oppvask på kjøkkenbenken. Har stuvsugd, men gulvene trenger en vask. og badet også. Kommer aldri helt i orden her, har tre barn og det er konstant smårot og oppvask. Anonymous poster hash: b95c2...961
Gjest lillehi Skrevet 2. september 2014 #18 Skrevet 2. september 2014 Ganske ok egentlig😃 under sofaen derimot..... hehe🙊
me_87 Skrevet 2. september 2014 #19 Skrevet 2. september 2014 Omtrent ingen oppvask og det er ikke skittent her. Men det rotete så tenkte å bruke fridagen på rydding og vaske klær.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. september 2014 #20 Skrevet 2. september 2014 Aner ikke, jeg er på jobb. Men på et eller annet tidspunkt idag så vil det være ryddig
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #21 Skrevet 2. september 2014 Har akkurat hengt opp dagens klesvask og støvsuget hele huset, så nå er det strøkent her. Anonymous poster hash: afe10...5fa
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #22 Skrevet 2. september 2014 Hva er egentlig et cupcakehus? Anonymous poster hash: 1d870...eac
Fertila Skrevet 2. september 2014 #23 Skrevet 2. september 2014 (endret) Ganske mye oppvask på kjøkkenbenken. Leker sånn her og der. Skal bruke en halvtime på rydding nå, så er det fint til ungene kommer hjem. Vasket gjorde jeg i går, så i teorien skal det være rent her også. Endret 2. september 2014 av Fertila
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #24 Skrevet 2. september 2014 Rotete!!! Er syke/forkjøla hele gjengen,og slitne, så her flyter det over gitt.. Skal ta i et tak etterpå Anonymous poster hash: d230d...882
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #25 Skrevet 2. september 2014 Rotete! Hadde en storhandel på Ikea i helga så vi driver å skrur sammen møbler til barnerom for harde livet, skap, skrivepulter, hyller, papp, skruer, søppel og rot over alt.... Anonymous poster hash: 21ddf...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå