Gå til innhold

Vinterdress (ja, allerede nå!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at ikke alle har kommet ut i butikkene enda, men jeg hadde bestemt meg for et merke. Det hadde kommet ut i en nettbutikk da jeg surfet i går, og slo det fra meg fordi mønsterne/fargene var så fæle i år... :)

Hvilken vinterdress er god? Er f.eks nameit sin god? Lindex? Eller må man ha Reima/Didrikson/Isbjörn of sweden osv?

Anonymous poster hash: c8167...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at ikke alle har kommet ut i butikkene enda, men jeg hadde bestemt meg for et merke. Det hadde kommet ut i en nettbutikk da jeg surfet i går, og slo det fra meg fordi mønsterne/fargene var så fæle i år... :)

Hvilken vinterdress er god? Er f.eks nameit sin god? Lindex? Eller må man ha Reima/Didrikson/Isbjörn of sweden osv?

Anonymous poster hash: c8167...c37

Jeg har hatt friends fra coop i noen år. Den har vært veldig fin den altså, like bra bra som reima rør jeg påstå:-) Ett år fant jeg en fin cubus dress på tilbud til 100 kr og den var kjempegod:-) Nameit har jeg ikke prøvd, og heller ikke lindex..men den har jeg hørt skal være bra!

Skrevet

Nei det må ikke være Reima/Didrikson/Isbjörn of sweden. Vi har foreløpig kun hatt Leketøy (fra Coop), og var veldig fornøyd med den. Aldri blitt våt eller kald. Nå har den et bittelite hull på rompa etter å ha vært brukt som eneste dress hjemme og i bhg en vår, en høst, en vinter og en vår igjen (den hadde uttagbart fôr).

Men han gikk på småbarnsavdeling da, så bør nok ha hakket bedre kvalitet hvis han skal ha neste dress like lenge på storbarnsavdeling, siden de er mer ute. :P

Anonymous poster hash: c9243...b9c
Skrevet

Hvilken var det du hadde bestemt deg for forresten? *nysgjerrig*

Anonymous poster hash: c9243...b9c
Skrevet

Vi har coop sin i år.

Fikk den til jul i fjor og bytta i en større str.

Ikke prøvd den før men kjennes myk og varm ut.

Har prøvd:

Vill, brukt i 2 sesonger, kunne brukt lengre men er for liten.

Den bada han med i en slapsepytt uten å bli våt.

Myk og varm.

Stormberg: veldig bra.

Myke, varme, slitesterke og finnes i mange varianter og prisklasser.

HH med uttagbart for: veldig bra, ble ikke noe slitt.

Men da var han to så mulig derfor:)

Så finnes mye bra som ikke koster en formue:)

Hørt mye bra om kax ?? sin, den på kappahl.

Skrevet

KappAhl sin er god, helt vann- og vindtett, god slitestyrke. Det var noen dårlige sømmer på fjorårsmodellen, men det skal være rettet opp i år. Fin pris, og om du kjøper den på enten en av coop-dagene med 30% avlslag eller på et av medlemstilbudene med 20-25% avslag blir det enda finere pris.

Mest fornøyd har vi vært med Stormberg-dressene, har kjøpt de som har fullpris rundt 1000-1300 kr, men handlet på nettbutikken til ukurante årstider og fått fra 50-70% avslag. Veldig gode dresser.

Anonymous poster hash: c35c6...f7a
Skrevet

Jeg kjøper molo. Første jeg ser når man kommer i barnehagen er barnet mitt :) trenger ikke å lete overalt.

De kan fint gå i arv til tre barn. God og varm. Barnehagen elsker de for barnet blir aldri våt eller kald imotsetning til mange andre barn. Nå vet ikke jeg hvilke klær de kjøper til sine barn.

Har også regnklærne og jakkene til barna derfra. De synes veldig godt i mørket med alle stjernerefleksene. Fargene blir ikke slitt selv om man vasker de ofte. Ikke refleksene heller, det tester jeg.

Anonymous poster hash: 691e1...206

Skrevet

KappAhl sin er god, helt vann- og vindtett, god slitestyrke. Det var noen dårlige sømmer på fjorårsmodellen, men det skal være rettet opp i år. Fin pris, og om du kjøper den på enten en av coop-dagene med 30% avlslag eller på et av medlemstilbudene med 20-25% avslag blir det enda finere pris.

Mest fornøyd har vi vært med Stormberg-dressene, har kjøpt de som har fullpris rundt 1000-1300 kr, men handlet på nettbutikken til ukurante årstider og fått fra 50-70% avslag. Veldig gode dresser.

Anonymous poster hash: c35c6...f7a

Slutt på Coop hos Kappahl. Men som medlem i Kappahlklubben kan man få den med rabatt ja. Er f eks 20% på hele kjøpet denne uken. Og 25% på valgri vare er det både titt og ofte.

Anonymous poster hash: bd6a1...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...