Gå til innhold

Hva får man for ca 2,5 mill der du bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hus, to/treroms leilighet? Her er husprisene syke, og man får ikke mer enn en 2 roms leilighet for 2,5 mill f.eks.. Ikke Oslo akkurat nei. Kommer ikke til å kjøpe i denne byen. 

Anonymous poster hash: 96d54...b09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort hus på 250kvadrat :)

Anonymous poster hash: ff0c0...3bf

Skrevet

Jeg bor i en mellomstor by på Sørlandet, og her kan man få ett lite hus med en helt grei tomt. :) Ikke havutsikt selvsagt. Kan og få en ny leilighet til den prisen.

Anonymous poster hash: 54ddd...6f0
Skrevet

Vi betalte 2 mill akkurat for hus på 234 kvm og tomt på 2 mål. Huset er fra 90 tallet men nyoppusset. På landet på Sørlandet

Anonymous poster hash: 112dc...bf4

Skrevet

Du kan nok få et gammelt, slitt hus, men ser de selger små hus for 3,5 mill. Stygge er de og.

Ikke i Oslo.

Anonymous poster hash: 5c010...a4c

Skrevet

Du kan få en liten og sliten toromsleilighet, tipper jeg.

Bor på Lambertseter i Oslo.

Anonymous poster hash: e9353...d4d

Skrevet

Noe knøttlite med fellesgjeld. Her i Stavanger er det dyrt :frustrert:

Anonymous poster hash: 78f35...6f7
Skrevet

Vi betalte kun 950 000 for vårt hus, og det er en tomt på 2,5mål. Huset har 3 soverom, dobbel stue, og 3etg. Men nå bor jeg en halvtime unna byen, altså det folk kaller "på landet" :P Og huset er fra 60-tallet så trengte litt maling, men ellers i god stand.

Hus nærmere byen koster alt fra 2 mill til 4 mill (noen dyrere å så klart)

Anonymous poster hash: 0cf4d...556
Skrevet

Ikke stort. Knapt en studioleillighet eller en sliten to-roms. Sentralt, attraktivt strøk i Oslo.

Anonymous poster hash: c57c1...105

Skrevet

Er man villig til å bo utenfor sentrum i Oslo kan man fortsatt få en del for 2,5 mill.For min del er det mer mangel på t-bane (har ikke bil, vil ikke ha kun NSB som alternativ) enn noe annet som gjør at jeg ikke vil til Holmlia, det finnes ellers fine områder der, som andrr deler av byen med frynsete rykte.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=50573924&searchclickthrough=true

Rundt her jeg bor, Mortensrud, (som er i samme bydel som Holmlia), får men en fin to-roms for (godt) under 2,5.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=50730144&searchclickthrough=true

Sist jeg var på visning gikk leiligheten for 300000 over prisantydning (14 dager siden),men da var det åpenbar feilprising (4 roms nyoppusset rett ved t-bane, skole og bhg.).

Anonymous poster hash: b4e3c...6b8
Skrevet

Et "nytt" hus på 100 m2 ca med hage..eventuelt gammelt større hus med hage eller en ny flott leilighet

Skrevet

Ingenting... Huset vårt kosta 8 mill og selv om det finnes noe billigere i nærheten går du ingenting til under 2,5.

Anonymous poster hash: 0bd31...e6c

Skrevet

2 roms eller sliten 3 roms Obos-leilighet.

Skrevet

Min leilighet ligger vel på ca 2,3, det er halvparten av en tomansbolig i borettslag. Er 120 m2, 4 soverom, men 2 av de ganske små. For 2,5 burde man få min leilighet helt nyoppusset. Min har gammelt bad, derfor ca 2,3.

Bor i Drammen.

Skal du ha hus for denne prisen her, så trenger du ganske mye penger til oppsussing, for da er det gammelt slitt hus.

Skrevet (endret)

For den prisen får du ingenting men går du opp litt får du kanskje en sliten leilighet, ca 45kvm, ett soverom ( sovealkove/ mulig hems)

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

4 romsen vår tenker jeg...

I utkanten av grorudalen med utsikt over store deler av Oslo:)

Anonymous poster hash: a4a43...64a

Skrevet

En veldig liten leilighet.... kanskje. Vårt rekkehus på 80 kvadrat og med tomt på ca det samme koster litt over 3 mill. 

Anonymous poster hash: 6d94e...529
Skrevet

Stort hus men og få solgt det blir verre.

Anonymous poster hash: 3c3c2...3a3

Skrevet

50-60 kvm leilighet men brukbar standard.

30-35 kvm leilighet hvis den er i god stand

Anonymous poster hash: 5d242...335

Skrevet

Tomannsbolig, 134 kvm, bygd i 2001. Liten hage ;) stor parkeringsplass..3 soverom. God standard. Alt er malt og hvitt, men badet har litt umoderne fliser.. Var det vi fikk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...