Gå til innhold

Ser dere på name it som merkeklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som molo, miniAture, memini, levis osv?

Anonymous poster hash: 9b6ac...529

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 38e9b...716

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 42970...352
Skrevet

På lik linje med klær fra andre kjedebutikker. Så nei.

Helt greie klær, men synes de minste størrelsene er veldig jente/gutt, vanskelig å finne noe kjønnsnøytralt.

Anonymous poster hash: 06ada...502
Skrevet

Nei.

ser på de som billigklær a la HM, Cubus og Lindex.

Skrevet

Levis er da litt merke? Men generelt name-i klær, nei. 

Anonymous poster hash: 68b40...e8a
Skrevet

Nei :P men liker nameit bedre enn levis :P

Skrevet

NameIt er et merke. HM er også et merke.

Men jeg skjønner hva du mener, med merkeklær tenker du på dyre merker. Og det er vel ikke NameIt.

Anonymous poster hash: 343a1...f84
Skrevet

Nei, ser på de som hakket dyrere enn HM og Cubus, men de er allikavel ikke på samme måte som Miniature, memini osv.. En slags mellomting.

Anonymous poster hash: 8ba46...59f
Skrevet

nei. 

Synes også det merket har ELENDIG kvalitet! Skjorter og dongri mister hele farge og form etter EN vask

Anonymous poster hash: a4cdd...d72
Skrevet

Blir sett på som merke klær i England, men det blir også Only klær!

Anonymous poster hash: bbf4c...e43

Skrevet

Nei, men jeg synes mye av det er gode klær. F.eks. noen av bodyene var veldig myke og gode og hadde bedre passform til min lange og tynne gutt enn alt jeg fant andre steder. :)

Anonymous poster hash: 27fb4...1ae
Skrevet

Levis er da litt merke? Men generelt name-i klær, nei.  Anonymous poster hash: 68b40...e8a

alt det jeg ramsa opp er merke. Men jeg synes ikke name it er et merke. Ikke er de særlig pene heller. Liker ikke levis. Hi

Skrevet

Det er egen merkeklærgruppe på facebook der folk legger inn name it klær. Men de blir sletta. Derfor jeg lurte på hvor mange det er som ser på de klærne som merkeklær. Det er jo vanlig hm, cubus, lindex osv. Bare litt dyrere.

På finn også. Masse fine merkeklær til en billig penge. Så er det name it. Hi

Skrevet

Jeg sammenligner de ikke med de andre merkene du nevner, nei.

Jeg er ikke veldig begeistret for Name-it, syns det er vanskelig å finne pene klær uten stygge trykk på. Hva er greia med å klæsje på en diger apekatt på ryggen til en ellers fin genser?

Skrevet

Absolutt ikke. Synes klærne er skikkelig fæle, dessverre.

Anonymous poster hash: ba308...ba7

Skrevet

Jeg er ikke veldig begeistret for Name-it, syns det er vanskelig å finne pene klær uten stygge trykk på. Hva er greia med å klæsje på en diger apekatt på ryggen til en ellers fin genser?

Er det du eller barna som skal ha og like klærne? Vi elsker name it. Billig, fint og bra! Gutta mine elsker apekatter, helikoptere og andre motiver de har.

Anonymous poster hash: 6a847...8f0

Skrevet

Er Molo, mini a ture, lille lam osv sett på som merkeklær?

Merkeklær ser jeg på som Ralph Lauren, Gant, Burberry, Dior osv.

Anonymous poster hash: 0f010...2d8

Skrevet

Jeg ser på det som merkeklær som symboliserer fornuft og et vist måtehold, i motsettning til merker som molo, miniAture, memini, levis ol som symboliserer overflod, sløsing og lettpåvirklighet.

Anonymous poster hash: 0c3c9...631
Skrevet

Egentlig er jo alle klær som er merket med logo fra designerselskapet merkeklær. Men jeg ser ikke på name it som merkeklær når en tenker på merkeklær i dagligtale. 

Skrevet

Jeg ser ikke på nameit på samme nåtesom jeg ser på molo og alle de andre merkene du nevner.

Men jeg er fornøyd med klærne til nameit da. Selv om jeg er enda mer fornøyd med dyrere merkeklær-sånn kvalitetsmessig.

Nameit duger til bhg bruk:):)

Skrevet

Jeg ser ikke på nameit på samme nåtesom jeg ser på molo og alle de andre merkene du nevner.

Men jeg er fornøyd med klærne til nameit da. Selv om jeg er enda mer fornøyd med dyrere merkeklær-sånn kvalitetsmessig.

Nameit duger til bhg bruk:):)

Skrevet

Nei, ikke som merkeklær i den forstand.

Jeg har ikke født enda og merker allerede at jeg ikke liker name it klærne noe særlig. Har vasket de en gang og synes de ble stygge allerede. På innsiden av klærne er det limt på et sånt tynt hvitt stoff der plagget har trykk, for at det ikke skal irritere huden. Disse har falt av på flere etter den ene vasken. Legger også merke til at alt fra name it bare kan vaskes på 30-40 grader, mens omtrent alt som ikke er ull fra polarn og pyret er merket med 60 grader. Ble også drit sur da jeg vasket en pysj/velur sparkebukse fra name it sammen med masse fine klær og alt kom ut med lo-dotter på seg. Får det ikke engang bort med klesrullen... Kjempekjekt med masse fine nye babyklær som ligger vasket og brettet i skuffen når alt ser utvasket og loete ut..

Hehe - dagens utblåsning :P

Skrevet

Er det du eller barna som skal ha og like klærne? Vi elsker name it. Billig, fint og bra! Gutta mine elsker apekatter, helikoptere og andre motiver de har.

Anonymous poster hash: 6a847...8f0

Barnet mitt er to år og kunne ikke brydd seg mindre om hva hun har på seg, så så lenge jeg bestemme holder jeg meg til andre merker enn Name it og HM - stort sett.

Jeg har andre kriterier til klær enn at de først og fremst skal være billige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...