nikolinee Skrevet 6. januar 2015 #976 Del Skrevet 6. januar 2015 Anonym: ja jeg vet det, skrev jo også at det muligens kan være andre råd når man er komt lenger, sier bare hva legen sa til meg i mitt tilfelle 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146921365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 6. januar 2015 #977 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei igjen og godt nytt år til alle sammen Har hatt en laang pause, ikke fordi jeg trengte det, men fordi mannen min synes jeg satt med hodet litt for mye ned i mobilen Og hva er det jeg leser?? Bellanie?? Endelig?!?! For et hopp og en glede å lese! Gratulerer så mye! Har tenkt på deg i jula, og måtte rett og slett inn å lese for å se om det hadde skjedd noe, og gjett om det hadde! Hurra hurra hurra! ❤ Har du byttet nick til Reese? Her klør jeg meg i hodet over kroppen min. Hadde jo en SA 14. desember. Var hos gyn 17. desember, alt hadde kommet ut og INGEN hcg igjen! Alt gikk lynraskt. Flink kropp som ordner raskt opp når noe har gått galt i følge gyn.. Hun kunne også se at neste EL var om 11 - 12 dager, altså rundt 28. - 29. desember fra venstre eggstokk. Blødde i 8 - 9 dager etter SAen, og hadde sex annen hver dag etter det. I dag bare 14 dager etter SAen blør jeg igjen.. 14 dager uten blod, det var lite.. Men kroppen er vel litt i urytme etter SAen tenker jeg Så kjekt å se at du er tilbake Curly Og godt nyttår til deg også Jeg takker og bukker i det vide og det brede, jeg har ikke jublet helt høyt enda. Jeg er bare 12 dpo i dag, forventet ikm i morgen, men testene har blitt finere og sterkere for hver dag, så forhåpentligvis skal jeg slippe å se heksa før det blir jul igjen Bellanie er meget lett gjenkjennelig for dem som vet hvem jeg er. Alt for mange rundt oss har testet positivt de siste 2 ukene, og jeg håper nicket skal gi meg kamuflasje til jeg er klar for å si det selv Håper bare ikke noen får bruk for denne tråden her. Så bra at kroppen din ordner opp selv og at du fikk god tilbake melding fra gyn. Og dessverre er det ikke uvanlig at kroppen klusser seg til etter noe sånt. Jeg håper i og med at det SA du har hatt at kroppen din kommer raskt i gjenge igjen og at spira di sitter på neste forsøk <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146921598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CurlySue Skrevet 6. januar 2015 #978 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei igjen og godt nytt år til alle sammen Har hatt en laang pause, ikke fordi jeg trengte det, men fordi mannen min synes jeg satt med hodet litt for mye ned i mobilen Og hva er det jeg leser?? Bellanie?? Endelig?!?! For et hopp og en glede å lese! Gratulerer så mye! Har tenkt på deg i jula, og måtte rett og slett inn å lese for å se om det hadde skjedd noe, og gjett om det hadde! Hurra hurra hurra! ❤ Har du byttet nick til Reese? Her klør jeg meg i hodet over kroppen min. Hadde jo en SA 14. desember. Var hos gyn 17. desember, alt hadde kommet ut og INGEN hcg igjen! Alt gikk lynraskt. Flink kropp som ordner raskt opp når noe har gått galt i følge gyn.. Hun kunne også se at neste EL var om 11 - 12 dager, altså rundt 28. - 29. desember fra venstre eggstokk. Blødde i 8 - 9 dager etter SAen, og hadde sex annen hver dag etter det. I dag bare 14 dager etter SAen blør jeg igjen.. 14 dager uten blod, det var lite.. Men kroppen er vel litt i urytme etter SAen tenker jeg Så kjekt å se at du er tilbake Curly Og godt nyttår til deg også Jeg takker og bukker i det vide og det brede, jeg har ikke jublet helt høyt enda. Jeg er bare 12 dpo i dag, forventet ikm i morgen, men testene har blitt finere og sterkere for hver dag, så forhåpentligvis skal jeg slippe å se heksa før det blir jul igjen Bellanie er meget lett gjenkjennelig for dem som vet hvem jeg er. Alt for mange rundt oss har testet positivt de siste 2 ukene, og jeg håper nicket skal gi meg kamuflasje til jeg er klar for å si det selv Håper bare ikke noen får bruk for denne tråden her. Så bra at kroppen din ordner opp selv og at du fikk god tilbake melding fra gyn. Og dessverre er det ikke uvanlig at kroppen klusser seg til etter noe sånt. Jeg håper i og med at det SA du har hatt at kroppen din kommer raskt i gjenge igjen og at spira di sitter på neste forsøk <3 Hvis testene blir sterkere er det jo supert! Dette kommer til å gå bra, det er jeg sikker på! ❤️ September spire på deg da Skulle gjerne hatt en sånn selv, hehe Men man må jo bare smøre seg med tålmodighet med kroppen. Hadde bare en bitteliten lyserosa dråpe på papiret i går (7 dpo, hvis det gyn sa om el stemmer.. Har ikke testet etter el denne mnd, det ble litt mye..), men kjenner jeg kroppen min rett er det nok spotting på gang! Garanterer at det kommer en dråpe til på et eller annet tidspunkt i dag, sikkert i kveld.. Og en i morgen osv, før tr kommer neste uke.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146921788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 6. januar 2015 #979 Del Skrevet 6. januar 2015 Takk for svar Høres ut som alle dere var raskt i rute med TR etter MA, håper jeg er like heldig. Ja, jeg var raskt i rute med mensen sånn sett, men har ikke hatt regelmessig syklus. Har slitt mye med småblødninger/mellomblødninger. Har også hatt korte lutealfaser og variabel sykluslengde. Småblødningene ga seg heldigvis ved forrige eggløsning og det ser heldigvis ut som at de ikke kommer tilbake nå som jeg er ferdig med mens. Jeg regner ikke med jeg blir gravid igjen før syklusen er stabil. Om jeg blir gravid igjen i det hele tatt.......har en dårlig følelse for det Det var kjipt å høre at du har slitt så mye med syklusen, men forhåpentligvis er vel syklusen i ferd med å stabilisere seg hvis småblødningene har avtatt. Er det det lenge siden du mistet? Hvorfor har du en dårlig følelse for ny graviditet? Når syklusen stabiliserer seg bør det jo gå i orden etterhvert, de fleste får det jo til igjen selv om det nok føles som en evighet. :/ Takk for svar Høres ut som alle dere var raskt i rute med TR etter MA, håper jeg er like heldig.Ja, jeg var raskt i rute med mensen sånn sett, men har ikke hatt regelmessig syklus. Har slitt mye med småblødninger/mellomblødninger. Har også hatt korte lutealfaser og variabel sykluslengde.Småblødningene ga seg heldigvis ved forrige eggløsning og det ser heldigvis ut som at de ikke kommer tilbake nå som jeg er ferdig med mens. Jeg regner ikke med jeg blir gravid igjen før syklusen er stabil. Om jeg blir gravid igjen i det hele tatt.......har en dårlig følelse for det Jeg vet ikke noe om situasjonen din, men jeg ble gravid i en 20 dagers syklus, dvs. EL bare 6 dager etter menstrasjon (viss man kan kalle det en menstrasjon). Jeg var sikker på at det kom til å ta lang tid siden syklusene var så rare. Jeg kjenner også en som hadde prøvd i over 2 år før hun ble gravid også mistet hun. Hun var knust og trodde det ville ta like lang tid igjen, men hun ble gravid igjen etter en 6 måneders tid og fikk en nydelig jente. To år etter fikk hun enda en liten jente. Foreldrene mine traff hverandre når de var 37 og prøvde lenge før de ble gravid. Da hadde de en SA før de ble gravid med meg i en alder av 41.. Håper disse historiene er til litt oppmuntring! Som sagt kjenner jeg ikke situasjonen din, men siden du har vert gravid en gang allerede virker det veldig lovende for deg å bli gravid fort igjen Jeg har hatt kluss med hormoner tidligere og hadde det noenlunde slik som nå, og den gang var det ikke lett å bli gravid hvertfall. Jeg har også alderen mot meg, da jeg ble 38 i høst. Jeg ble utrolig nok gravid på første forsøk i sommer, men det anser jeg som flaks, og tror derfor ikke det blir lett nå. Hvis jeg ikke blir gravid innen april og får termin i løpet av 2015, så kommer vi antageligvis til å avslutte prøvingen, da blir jeg for langt over det jeg har satt som maksalder for meg selv(som egentlig var 38 ved termin). Så det er derfor det ser dårlig ut for ny graviditet og et tredje barn Da skjønner jeg. Krysser fingrene for at det klaffer før april som du ønsker. Selv om du har bestemt deg for 38 er det mange som får barn eldre også, så hvis ønsket ditt om nr 3 fortsatt er like sterkt og du ikke har hatt veldig problematiske svangerskap tidligere, synes jeg ikke du skal la det hindre deg. Alder er i mange tilfeller bare et tall, men du må selfvølgelig gjøre det som er best for deg og din familie. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdec Skrevet 6. januar 2015 #980 Del Skrevet 6. januar 2015 Endelig en litt god nyhet herfra - fikk svar på blodprøven fra i går og nå er HCGen nede på 56! Det er jo neeeesten negativt det Spurte legen om prøving og hun anbefalte å vente til spottingen var helt ferdig. Hun sa at grunnen til at man blir bedt om å vente en menstruasjon er at dersom det skulle være noen rester igjen der inne, vil de komme ut naturlig da og da er visstnok grunnlaget bedre for en ny graviditet. Men hun sa også at man ikke blir gravid før kroppen er klar for det, så jeg oppfattet det som at det bare var å prøve før første mens så lenge blødningene har stoppet helt. Ganske letta nå ja! Tenker å ta en test ila helga for å se om den blir kritthvit - håper det! Så kan vi få kommet i gang med prøvingen igjen her også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 6. januar 2015 #981 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Nå skjønner jeg ingenting. Var nettopp på toalettet og da var det friskt blod når jeg tørket meg. Det er 2 uker og 6 dager siden MAen ble startet med cytotec, er ikke dette litt i tidligste laget for mens? Blødde dere andre plutselig friskt imellom? Endret 6. januar 2015 av pæreblomst Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petuniamor Skrevet 6. januar 2015 #982 Del Skrevet 6. januar 2015 Mener at mensen kom ca 3 uker etter min MA. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 6. januar 2015 #983 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Mener at mensen kom ca 3 uker etter min MA. Fikk du vanlig mens og syklus med engang da? Endret 6. januar 2015 av pæreblomst Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 6. januar 2015 #984 Del Skrevet 6. januar 2015 Nå skjønner jeg ingenting. Var nettopp på toalettet og da var det friskt blod når jeg tørket meg. Det er 2 uker og 6 dager siden MAen ble startet met cytotec, er ikke dette litt i tidligste laget for mens? Blødde dere andre plutselig friskt imellom? jeg fikk mensen som vanlig etter 4 uker, men etter dette fikk jeg plutselig store blødninger ca 2 uker etter mensen, blodet fosset ut, det varte i 6 timer før det gav seg. Etter denne hendelsen fikk jeg mensen igjen 1 uke etterpå,mye styr til å begynne med med andre ord Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CurlySue Skrevet 6. januar 2015 #985 Del Skrevet 6. januar 2015 Nå skjønner jeg ingenting. Var nettopp på toalettet og da var det friskt blod når jeg tørket meg. Det er 2 uker og 6 dager siden MAen ble startet med cytotec, er ikke dette litt i tidligste laget for mens? Blødde dere andre plutselig friskt imellom? Litt samme som meg, bare at jeg hadde en SA. Blødde fra 14. des til 22. des, så ingen blod, blødde litt lyserosa blod i går, altså kun 2 uker siden SAen.. Har konkludert med at kroppen nok ikke er helt i balanse igjen etter SAen og kanskje det er sånn for deg også? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 6. januar 2015 #986 Del Skrevet 6. januar 2015 Nå skjønner jeg ingenting. Var nettopp på toalettet og da var det friskt blod når jeg tørket meg. Det er 2 uker og 6 dager siden MAen ble startet met cytotec, er ikke dette litt i tidligste laget for mens? Blødde dere andre plutselig friskt imellom?jeg fikk mensen som vanlig etter 4 uker, men etter dette fikk jeg plutselig store blødninger ca 2 uker etter mensen, blodet fosset ut, det varte i 6 timer før det gav seg. Etter denne hendelsen fikk jeg mensen igjen 1 uke etterpå,mye styr til å begynne med med andre ord Det hørtes litt styrete ut ja, også fossblødning så lenge etter.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet fremover og håpe ting går raskt i orden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 6. januar 2015 #987 Del Skrevet 6. januar 2015 Nå skjønner jeg ingenting. Var nettopp på toalettet og da var det friskt blod når jeg tørket meg. Det er 2 uker og 6 dager siden MAen ble startet med cytotec, er ikke dette litt i tidligste laget for mens? Blødde dere andre plutselig friskt imellom? Litt samme som meg, bare at jeg hadde en SA. Blødde fra 14. des til 22. des, så ingen blod, blødde litt lyserosa blod i går, altså kun 2 uker siden SAen.. Har konkludert med at kroppen nok ikke er helt i balanse igjen etter SAen og kanskje det er sånn for deg også? Ja er sikkert litt ubalanse her og, men kjipt at det bare har vært 5 dager uten blod/spotting. Må nok bare være tålmodig, men man vil jo så gjerne komme seg videre og prøve på nytt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2015 #988 Del Skrevet 6. januar 2015 Nå skjønner jeg ingenting. Var nettopp på toalettet og da var det friskt blod når jeg tørket meg. Det er 2 uker og 6 dager siden MAen ble startet med cytotec, er ikke dette litt i tidligste laget for mens? Blødde dere andre plutselig friskt imellom? Jeg hadde eggløsning 12 dager etter aborten(bare et par dager etter at abortblødningen hadde gitt seg). Begynte å spotte/småblø 6 dager etter eggløsningen, fikk mens 6 dager etter det igjen. Første mens var lanvarig(2,5 uke) og med varierende blødning, noen dager bare bittelitt, andre dager kraftig, hadde også et par tilfeller med kortvarig "styrt"blødning. Fra jeg begynte å småblø 18 dager etter aborten, småblødde jeg konstant i nesten 2 mnd(bortsett fra når jeg hadde mens, da var det litt mer) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 6. januar 2015 #989 Del Skrevet 6. januar 2015 Nå skjønner jeg ingenting. Var nettopp på toalettet og da var det friskt blod når jeg tørket meg. Det er 2 uker og 6 dager siden MAen ble startet met cytotec, er ikke dette litt i tidligste laget for mens? Blødde dere andre plutselig friskt imellom? jeg fikk mensen som vanlig etter 4 uker, men etter dette fikk jeg plutselig store blødninger ca 2 uker etter mensen, blodet fosset ut, det varte i 6 timer før det gav seg. Etter denne hendelsen fikk jeg mensen igjen 1 uke etterpå,mye styr til å begynne med med andre ord Det hørtes litt styrete ut ja, også fossblødning så lenge etter.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet fremover og håpe ting går raskt i orden.ja det var skikkelig ekkelt, var nesten som da jeg hadde tatt cytotecen, det kom klumpvis ut men det kan umulig ha vært rester for restene ble tatt med utskraping da cytotec ikke fik ut alt. Men det kan jo ha vært en oppsamling som skulle ha vært første mensen etter aborten,hvem vet! Men det er jo klart at det er naturlig at det er litt styr i begynnelsen,er ikke bare bare det vi har gått igjennom Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
utålmodig82 Skrevet 6. januar 2015 #990 Del Skrevet 6. januar 2015 Dette er en fin og positiv tråd som jeg gjerne kaster meg inn i etter å ha fått påvist MA i dag. Første svangerskap, dødt foster i uke 11, oppdaget nå i uke 13 ved en tilfeldighet egentlig. Inn for medisinsk abort (og evt utskrapning) på torsdag. Og deretter er det jo bare å vente på mens (ja, synes det er tryggest og greiest) og gå i gang med prøving igjen Fint å lese andres erfaringer med hvor lang tid ting tar osv. Selv kartla jeg korte lutealfaser (7 dager) i de 5 pp det tok før spiren satt ved første prøving, ble overrasket over at jeg i det hele tatt ble gravid, og fikk progesteronstøtte. Hjalp tydeligvis ikke hele veien, men visse ting kan ikke medisiner orde opp i heller. Frykter jo derfor at det vil ta tid å bli gravide igjen pga vanskelige sykluser... Men hvem vet, det vil tiden vise. Ønsker jo som alle å bli raskt gravid igjen, men har en sterk følelse for at det ikke kommer til å gå slik... Har tilfeldigvis en time hos gynekolog pga de korte lutealfasene i slutten av januar som jeg ikke har avbestilt, så tenker jeg dukker opp der for å få råd ang det å bli gravid igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146922912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta30 Skrevet 6. januar 2015 #991 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei og velkommen hit utlåmodig82 <3 Så trist at du måtte komme hit! Føler med deg og sender mange varme klemmer og gode vibber din vei. Det trenger du nå! Ta tiden til hjelp og ha gode støttende mennesker rundt deg nå! Vet hvordan det føles, det gjør vi alle her på tråden dessverre Håper det går greit med deg og at du vil bli gravid igjen i nær fremtid. Vet hvordan det er å ha kropp på bærtur og syklus som ikke fungerer i det hele tatt. Er sliter selv, og var i himmelen når vi endelig klarte det etter lang tids prøving. Håper du finner trøst og støtte i tråden her! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146923045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 6. januar 2015 #992 Del Skrevet 6. januar 2015 Velkommen Utålmodig82, selv om det som sendte deg inn hit er fryktelig vondt. Håper du finner god støtte her inne, utrolig flotte og støttende damer her inne som vet hvordan du har det akkurat nå. Sender deg masse klemmer og varme tanker, og håper du har god støtte rundt deg. Babyønske: Uff så kjedelig at du småblødde så lenge, må ha vært utrolig slitsomt. Hva sa legen din om det? Håper alt er normalt nå iallfall. FruMille: Ja det kan det jo ha vært. Uansett godt syklusen ordnet seg for deg etterpå, håper jeg er heldig og det går seg til raskt. Ser du venter i juni igjen, hvor mange pp tok det etter syklusen stabiliserte seg før du ble gravid igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146923221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petuniamor Skrevet 6. januar 2015 #993 Del Skrevet 6. januar 2015 Mener at mensen kom ca 3 uker etter min MA. Fikk du vanlig mens og syklus med engang da? Ja, i alle fall sånn omtrentlig. Mye kraftigere blødning de to første menstruasjonene, og noen dager lenger syklus sist gang, men virker normalt, bortsett fra at jeg ikke har blitt gravid da. Tidligere har det klaffet på første forsøk, men nå har det gått 4pp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146923427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petuniamor Skrevet 6. januar 2015 #994 Del Skrevet 6. januar 2015 Utålmodig82, ønsker deg velkommen, men skulle virkelig ønske du ikke måtte oppleve dette. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146923445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 7. januar 2015 #995 Del Skrevet 7. januar 2015 Omfavner og klemmer deg her inne også utålmodig82 <3 synes du viser en helt utrolig innstilling til det hele, minner litt om meg selv da jeg mistet egentlig,jeg hadde samme magefølelse som deg da vi miste og tenkte som deg at det er slik som skjer, er ikke noe man kan gjøre med det som har skjedd til eller fra selv om at det er utrolig trist selv om men som flere har nevnt så er det viktig å sørge og være lei seg så lenge man føler for det, og alle her inne tenker som deg, man vil bare prøve igjen så fort som mulig. God klem <3 Pæreblomst: Hmm, nå må jeg tenke meg godt om. Men jeg mener at spiren satt på pp 2 etter alt rotet i syklusen. Jeg hadde vel mensen ca 3 ganger etter ma'en (hvis du ser bort i fra blødninger innimellom der) men det var vel i pp 2 og 3 vi var veldig aktiv prøvere igjen Legen sa til oss da vi var på tidlig ul at vi var heldige som hadde blitt gravid igjen så fort, noe vi er evig takknemlig for, men jeg får inntrykk av at det er en god del som blir fort gravid igjen etter MA/sa! jeg var veldig utålmodig med å bli gravid igjen kjapt etter ma'en, nærmest desperat, men fant vel ut at stress hjelper hvertfall ikke på. Den mnd jeg senket skuldrene litt så satt spiren gitt, og nå er jeg 16 uker på vei på fredag <3 det er helt uvirkelig, hvertfall etter at vi har fått se den lille på ul og etter at jeg fikk høre den lilles hjerte hos jordmor i går <3 jeg er sikker på at det vil gå dere her inne sin vei Ila året, man må bare senke skuldrene og ta tiden til hjelp, selv om at jeg har full forståelse for at det ikke er lett Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146924056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 7. januar 2015 #996 Del Skrevet 7. januar 2015 Tankevekker: i dag skulle jeg hatt termin med spiren som reiste fra oss i sommer <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146924062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 7. januar 2015 #997 Del Skrevet 7. januar 2015 Tankevekker: i dag skulle jeg hatt termin med spiren som reiste fra oss i sommer <3 Huff da... tenker du litt som meg? Jeg kan aldri glemme den spiren som aldri ble <3 Nå når jeg har testet positivt prøver jeg å tenke at det er den samme spiren som er tilbake, bare at den er i orden denne gang (håper det). Får liksom litt vondt innvendig av å tenke på lille som ikke ble.. Min termin er 2 måneder unna.. Det ville nok vært grusomt om en ikke var gravid igjen på en slik dato.. Klem til deg i dag Frumille <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146924469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 7. januar 2015 #998 Del Skrevet 7. januar 2015 Dette er en fin og positiv tråd som jeg gjerne kaster meg inn i etter å ha fått påvist MA i dag. Første svangerskap, dødt foster i uke 11, oppdaget nå i uke 13 ved en tilfeldighet egentlig. Inn for medisinsk abort (og evt utskrapning) på torsdag. Og deretter er det jo bare å vente på mens (ja, synes det er tryggest og greiest) og gå i gang med prøving igjen Fint å lese andres erfaringer med hvor lang tid ting tar osv. Selv kartla jeg korte lutealfaser (7 dager) i de 5 pp det tok før spiren satt ved første prøving, ble overrasket over at jeg i det hele tatt ble gravid, og fikk progesteronstøtte. Hjalp tydeligvis ikke hele veien, men visse ting kan ikke medisiner orde opp i heller. Frykter jo derfor at det vil ta tid å bli gravide igjen pga vanskelige sykluser... Men hvem vet, det vil tiden vise. Ønsker jo som alle å bli raskt gravid igjen, men har en sterk følelse for at det ikke kommer til å gå slik... Har tilfeldigvis en time hos gynekolog pga de korte lutealfasene i slutten av januar som jeg ikke har avbestilt, så tenker jeg dukker opp der for å få råd ang det å bli gravid igjen. Min største medfølelse med deg i denne stund <3 God klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146924476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@rihøn@ Skrevet 7. januar 2015 #999 Del Skrevet 7. januar 2015 Tankevekker: i dag skulle jeg hatt termin med spiren som reiste fra oss i sommer <3 Jeg hadde på julaften Tenkte litt på det, men er heldigvis så gode omstendigheter nå at det ikke ble så trist. Hadde nok vært veldig nye verre om jeg ikke var gravid på nytt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146924511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt05maijente11 Skrevet 7. januar 2015 #1000 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei jenter. Trenger litt råd. Fikk påvist MA 19.12 ca 10 uker på veg men lille hadde stoppet i uke 6+2 ca. Cycotec tabletter 22.12. Målte HCG 30.12 og den at da sunket til 3000. De mente den fortsatt var høy og har nå vært inne til blodprøve i dag, 8 dager etter sist blodprøve. Hcg var idag 1500 og det er nå16 dager siden tablett kur. Fikk kun snakket med sykepleier, lege skulle ringe meg i morgen. Så det jeg lurer på til dere som har måtte inn for å fjerne rester, hvordan har HCG nivået deres vært? Jeg vil egentlig bare få en UL så de kan få sjekket om alt er ute, burde jeg få det siden HCG synker såpass sent? Hvordan ble det oppdaget at ikke alt var ute hos dere? Kjenner jeg bare vil bli ferdig. Jeg blør fortsatt litt enda. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/40/#findComment-146925216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå