Jenta30 Skrevet 12. desember 2014 #826 Del Skrevet 12. desember 2014 Forstår følelsene veldig godt babyønske ❤️ Tror det er helt normalt uansett når man prøver å ikke får det til. Det er nok spesielt vanlig etter å ha mistet sånn som vi på tråden her har! Masse klemmer og lyse tanker til deg ❤️ Vi har nettopp landet på hytta og her blir vi hele helgen! Snø ute og fyr på peisen og jeg er 1 - 2 dpo 😊😍 heldigvis pleier helgene og gå fort! 8 dager til første test brennes av! Håper alle flotte damer her inne får en kjempefin førjulshelg! Klem fra en glad og optimistisk jenta30 😊😊😊😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146869375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfrua Skrevet 13. desember 2014 #827 Del Skrevet 13. desember 2014 Så fint du fant tonen med jordmor Siri:) - det var godt å høre. Håper du klarer å finne glede i jula, babyønske - forstår frustrasjonene dine godt, og håper kroppen din snart spiller på lag med deg - gode klemmer til deg. Så glad på dine vegne, jenta30 - bedre start på førjulstiden kan man lete lenge etter - høres ut som dere har en idyllisk helg foran dere Jeg sitter i 'ingenmannsland' - usikker på om el har vært, og i såfall når. Hatt litt el slim denne perioden og positive el tester, men tempen har ikke økt så fint som jeg håpet (legger bilde i galleriet av charten for de som måtte være intr). Vært tidlig oppe end dag og på julebord i går, så mulig de ikke et helt korrekte. Vel, tiden vil vise Ha en fin helg alle sammen klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146870787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 13. desember 2014 #828 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei på dere skjønne damer og god lørdag i julestria Siri83:så kjekt at du har fått en jordmor du har kjemi i,det er jo kjempe viktig i tiden som kommer:) Babyønske: god klem til deg, vet alt om det med tullete syklus etter ma'en, gikk en god stund før det stabiliserte seg hos meg også, noe som var utrolig frustrerende da alt vi ville var å bli gravide igjen! Men det kommer nok skal du se, det er jo ikke bare bare det kroppen har vært igjennom! Krysser fingrene for deg om at alt går på skinner igjen snart Jenta30: ååå så deilig med snø, da får man virkelig julestemning vi skal feire hele jula på hytta til fjells på hytta og jeg gleder meg som et lite barn:) dpo land er jo så spennende, man begynner å kjenne etter om det skjer noe med kroppen og forventningene er ikke til å holde utav og til kos deg på hyttaog nyt god mat drikke mens du kan Augustfrua: ja den der EL kan man bli forvirret av til tider. Men så lenge man legger inn aksjene så er jo jobben gjort, så det er jo bare til å humpe i vei Hvor er du i løypa nå da Bellanie?? Og dere som jeg har glemt? hvis jeg har glemt noen i tråden her, det har jeg garanter? (Beklager det ) Idag har vi vært på 12 ukers ultralyd og jeg skal love dere tårene satt løst hos den vordene mor! For inne i magehulen bor det en perfekt liten tass på knappe 5,6 cm, haha så nå kan jeg senke skuldrene litt og ønske jula hjertelig velkommen kvelden tilbringes alene på sofaen mens mannen er på julebord med gutta sender masse babystøv hele veien,og krysser fingre,tør og det som er for at små spirer er på vei til dere som venter <3 ha en fin fin kveld! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146871255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri83 Skrevet 13. desember 2014 #829 Del Skrevet 13. desember 2014 Så koselig og gratulerer, FruMille!! Ingenting er som å se den lille vakringen på skjermen! Ønsker deg en god helg med lave skuldre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146871750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 14. desember 2014 #830 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Jeg var 12 dpo i går, og tok en test. Trodde først den var negativ, men så kom det plutselig fram en liten svak svak strek! Tok testen midt på dagen. Skal ta en ny i morgen tidlig. For å se om den blir noe sterkere, men den forrige streken var absolutt sterk nok til at jeg tror på den http://i57.tinypic.com/28i12mg.jpg Endret 14. desember 2014 av Elise90 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146872747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri83 Skrevet 14. desember 2014 #831 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg var 12 dpo i går, og tok en test. Trodde først den var negativ, men så kom det plutselig fram en liten svak svak strek! Tok testen midt på dagen. Skal ta en ny i morgen tidlig. For å se om den blir noe sterkere, men den forrige streken var absolutt sterk nok til at jeg tror på den http://i57.tinypic.com/28i12mg.jpg Jeg ser strek!!! Så spennende! Hvisker et stille gratulerer til deg og krysser alt for sterkere streker fremover! FOR en fin førjulsgave!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 14. desember 2014 #832 Del Skrevet 14. desember 2014 Gleden var dessverre kortvarig her. Begynte å blø litt nå. Ikm er egentlig i morgen. Men det som er litt rart er at temperaturen fortsatt er høy. 37.4. Og den pleier jo å droppe ned før mensen. Synes det er litt rart. Noen andre som har opplevd at temperaturen holder seg høy selv om mensen kommer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfrua Skrevet 14. desember 2014 #833 Del Skrevet 14. desember 2014 Gleden var dessverre kortvarig her. Begynte å blø litt nå. Ikm er egentlig i morgen. Men det som er litt rart er at temperaturen fortsatt er høy. 37.4. Og den pleier jo å droppe ned før mensen. Synes det er litt rart. Noen andre som har opplevd at temperaturen holder seg høy selv om mensen kommer? Huff, håper det bare er forbigående. Jeg har ikke tempet så lenge, men hver gang har tempen sunket før mensen - sånn jeg har visst at slaget var tapt før tanta kom. Hold håpet oppe klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paeonia Skrevet 14. desember 2014 #834 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg ser absolutt en strek, ingen tvil! Hvor lenge siden er det du mistet, Elise90? Og har du hatt en negativ graviditetstest etterpå? Blør du fortsatt? Det er jo ikke helt uvanlig at noen får blødniger i løpet av graviditeten, spesielt ikke en liten blødning rundt ikm. Min temp har alltid sunket før mensen kommer, men jeg vet ikke om det er slik for alle. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 14. desember 2014 #835 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg ser absolutt en strek, ingen tvil! Hvor lenge siden er det du mistet, Elise90? Og har du hatt en negativ graviditetstest etterpå? Blør du fortsatt? Det er jo ikke helt uvanlig at noen får blødniger i løpet av graviditeten, spesielt ikke en liten blødning rundt ikm. Min temp har alltid sunket før mensen kommer, men jeg vet ikke om det er slik for alle. Krysser fingrene for deg! Jeg har hatt negativ test siden ca 4 uker etter MAen. Fikk mensen 5 uker etter MA. det er vel 3 mnd siden jeg mistet nå. Jeg blør fortsatt, men det er ikke mye. Kommer bittelitt i trusa, og litt mer når jeg tørker meg liksom. Jeg har bare truseinnlegg. Men jeg pleier å ha ganske lite mens også, men kanskje ikke så lite som dette. Hvis dette hadde vært en tidlig SA så hadde jeg vel blødd mer? Og hatt vondt. hm. Får håpe det enten er mensen, eller bare en liten blødning. Får håpe det stopper, så tester jeg om en uke eller noe tenker jeg. huff :-/ Enda mer venting, ble så glad av den testen jeg tok i går! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paeonia Skrevet 14. desember 2014 #836 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg ser absolutt en strek, ingen tvil! Hvor lenge siden er det du mistet, Elise90? Og har du hatt en negativ graviditetstest etterpå? Blør du fortsatt? Det er jo ikke helt uvanlig at noen får blødniger i løpet av graviditeten, spesielt ikke en liten blødning rundt ikm. Min temp har alltid sunket før mensen kommer, men jeg vet ikke om det er slik for alle. Krysser fingrene for deg! Jeg har hatt negativ test siden ca 4 uker etter MAen. Fikk mensen 5 uker etter MA. det er vel 3 mnd siden jeg mistet nå. Jeg blør fortsatt, men det er ikke mye. Kommer bittelitt i trusa, og litt mer når jeg tørker meg liksom. Jeg har bare truseinnlegg. Men jeg pleier å ha ganske lite mens også, men kanskje ikke så lite som dette. Hvis dette hadde vært en tidlig SA så hadde jeg vel blødd mer? Og hatt vondt. hm. Får håpe det enten er mensen, eller bare en liten blødning. Får håpe det stopper, så tester jeg om en uke eller noe tenker jeg. huff :-/ Enda mer venting, ble så glad av den testen jeg tok i går! Forstår så godt at du ble glad av den testen! Siden du har hatt negative tester og mens etter MA, er det i alle fall ikke noe hcg som henger igjen i kroppen din - bra! Om det er en tidlig SA som du nevner, ville jeg ikke tro at du nødvendigvis ville fått så mye smerter eller sterkere blødning, siden du bare er 12 dpo i dag - da tror jeg at du ville opplevd det som en vanlig menstruasjon. Jeg tenker en av to (uten å si at dette nødvendigvis stemmer, dette er bare mine tanker) 1) Dette er en såkalt kjemisk graviditet, som noen kaller det. Kroppen din har jo produsert hcg siden testen ble positiv, men noen ganger går et befruktet egg likevel til grunne av ulike årsaker, og mensen kommer som vanlig/noen få dager for sent. Mange kan ha dette uten å merke det, rett og slett fordi de ikke tester så tidlig. 2) Du er gravid, men har en av disse små blødningene, enten som du har hatt etter MA'en, eller av disse blødningene som mange kan ha rundt ikm uten at det er farlig, noen har også disse blødningene "fast" gjennom graviditeten, gjerne rundt når en skulle ventet mensen - og likevel går det såre vel og det kommer ut et friskt og velskapt barn til tross for blødninger. Håper virkelig det er alternativ 2 som er rett! Du kan også ta en test igjen om noen dager og se om den blir sterkere. Evt be om å få komme på legekontoret i morgen og ta en hcg-prøve (på bakgrunn av positiv hjemmetest) og en ny 2-3 dager senere, og se om det stiger. Krysser virkelig alt jeg har for deg, og at dette faktisk er en liten spire som skal klamre seg fast! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 14. desember 2014 #837 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg ser absolutt en strek, ingen tvil! Hvor lenge siden er det du mistet, Elise90? Og har du hatt en negativ graviditetstest etterpå? Blør du fortsatt? Det er jo ikke helt uvanlig at noen får blødniger i løpet av graviditeten, spesielt ikke en liten blødning rundt ikm. Min temp har alltid sunket før mensen kommer, men jeg vet ikke om det er slik for alle. Krysser fingrene for deg! Jeg har hatt negativ test siden ca 4 uker etter MAen. Fikk mensen 5 uker etter MA. det er vel 3 mnd siden jeg mistet nå. Jeg blør fortsatt, men det er ikke mye. Kommer bittelitt i trusa, og litt mer når jeg tørker meg liksom. Jeg har bare truseinnlegg. Men jeg pleier å ha ganske lite mens også, men kanskje ikke så lite som dette. Hvis dette hadde vært en tidlig SA så hadde jeg vel blødd mer? Og hatt vondt. hm. Får håpe det enten er mensen, eller bare en liten blødning. Får håpe det stopper, så tester jeg om en uke eller noe tenker jeg. huff :-/ Enda mer venting, ble så glad av den testen jeg tok i går! Forstår så godt at du ble glad av den testen! Siden du har hatt negative tester og mens etter MA, er det i alle fall ikke noe hcg som henger igjen i kroppen din - bra! Om det er en tidlig SA som du nevner, ville jeg ikke tro at du nødvendigvis ville fått så mye smerter eller sterkere blødning, siden du bare er 12 dpo i dag - da tror jeg at du ville opplevd det som en vanlig menstruasjon. Jeg tenker en av to (uten å si at dette nødvendigvis stemmer, dette er bare mine tanker) 1) Dette er en såkalt kjemisk graviditet, som noen kaller det. Kroppen din har jo produsert hcg siden testen ble positiv, men noen ganger går et befruktet egg likevel til grunne av ulike årsaker, og mensen kommer som vanlig/noen få dager for sent. Mange kan ha dette uten å merke det, rett og slett fordi de ikke tester så tidlig. 2) Du er gravid, men har en av disse små blødningene, enten som du har hatt etter MA'en, eller av disse blødningene som mange kan ha rundt ikm uten at det er farlig, noen har også disse blødningene "fast" gjennom graviditeten, gjerne rundt når en skulle ventet mensen - og likevel går det såre vel og det kommer ut et friskt og velskapt barn til tross for blødninger. Håper virkelig det er alternativ 2 som er rett! Du kan også ta en test igjen om noen dager og se om den blir sterkere. Evt be om å få komme på legekontoret i morgen og ta en hcg-prøve (på bakgrunn av positiv hjemmetest) og en ny 2-3 dager senere, og se om det stiger. Krysser virkelig alt jeg har for deg, og at dette faktisk er en liten spire som skal klamre seg fast! Det er veldig rart om det er kjemisk graviditet, om man dag får blødning sent(mensen sent)fordi denne "mensen" her er heller tidlig ute enn for sent. I morgen er den dagen jeg har regnet som tidligst antatt å få mens mens. men jeg har alltid lang syklus(35). Så hadde egentlig kanskje forventet mens enda senere enn i morgen. hm. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta30 Skrevet 14. desember 2014 #838 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg ser også en strek kjære Elise90 !! Krysser alt jeg har for deg nå og at de små blødningene du har ikke er begynnelsen på en SA Selvfølgelig ble du glad for testen, det er jo det vi alle ønsker mer enn noe annet! Sender *hold-deg-fast-spire* støv din vei <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 14. desember 2014 #839 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg ser også en strek kjære Elise90 !! Krysser alt jeg har for deg nå og at de små blødningene du har ikke er begynnelsen på en SA Selvfølgelig ble du glad for testen, det er jo det vi alle ønsker mer enn noe annet! Sender *hold-deg-fast-spire* støv din vei <3 Tusen takk! Takk til dere andre også som håper for meg. Selv har jeg ikke noe håp nå. Blør ikke mye enda, men såpass at det kan virke som mensen. Huff, så kjedelig. Blir ikke noe mer testing på meg før om en uke, eller evt om blødningene stopper i hvert fall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146873959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 15. desember 2014 #840 Del Skrevet 15. desember 2014 Det er kjipe greier med de blødningene Elise90. Jeg håper for deg. Min temp synker også dagen før eller samme dag som mensen kommer, så kansje det er et håp likevel? Hormonelle blødninger etter MA er vist ganske vanlig. Jeg ser tydelig streken din ivertfall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146874953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 15. desember 2014 #841 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg har vært langt bortistan i helga, ikke så langt akkurat men langt nok til at jeg har robbet min egen konto fullstendig. Det er utrolig gøy å befriende å bruke penger av å til, noe jeg helst ikke gjør, liker vel best å spare Men men, en god hjelp til å få tankene på andre steder. Jeg prøver å nyte tiden som "ikke gravid". Jeg nyter vente tiden på en måte, og i Desember er ikke ventetiden lang. Man har liksom hastverk alle denne mnd, alle like redd for å glemme eller gå glipp av noe. Jeg er litt trist kjenner jeg mtp julen. Jentene min er ikke hjemme i år og det føles ikke bra. Ikke at jeg skulle hatt dem hvert år altså, men tanken på at de har hver sin pappa og må skilles annet hvert år får å feire jul uten hverandre. De er søstre og verdens beste venner. Jeg hater tanken, og lurer ofte på hvordan jeg i alle dager klarte å få dette til. Uansett Jeg er vel på dag 9 i dag, og venter eggløsningen rundt dag 21 ( dag 21 i de to forje syklusene) men jeg håper hver mnd at el skal komme på normal tid igjen som blir mellom dag 14 og 16. Tiden vil vise Veldig kjekt å lese at dere gravide har det fint, og at at samtaler og uler står til forventningene Vi som ikke er gravid enda må smøre oss inn med tålmodighet og babystøv : Ha en fin dag alle sammen <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146874991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 15. desember 2014 #842 Del Skrevet 15. desember 2014 Vet ikke om jeg skrev det, men tempen sank da jeg testet til morgenen. Pluss at blødningene er større og ligner mer vanlig mens nå. Men det var bare så rart med tanke på streken jeg og alle dere andre så. :-/ skulle ønske tempen føyk i været igjen i dag, og at blødningene bare var hormonelle. Men det er det nok ikke dessverre. Dette er 3 perioden etter Ma. Men den første aktive prøveperioden på en måte. Gikk ikke inn for å prøve de to første månedene etter. Så kan jo ikke forvente noe første pp kanskje :-P men fikk et slag i trynet i går likevel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146875208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfrua Skrevet 15. desember 2014 #843 Del Skrevet 15. desember 2014 Vet ikke om jeg skrev det, men tempen sank da jeg testet til morgenen. Pluss at blødningene er større og ligner mer vanlig mens nå. Men det var bare så rart med tanke på streken jeg og alle dere andre så. :-/ skulle ønske tempen føyk i været igjen i dag, og at blødningene bare var hormonelle. Men det er det nok ikke dessverre. Dette er 3 perioden etter Ma. Men den første aktive prøveperioden på en måte. Gikk ikke inn for å prøve de to første månedene etter. Så kan jo ikke forvente noe første pp kanskje :-P men fikk et slag i trynet i går likevel! Huff, så kjedelig! Håpet kommer selvfølgelig uansett hvor aktivt man har prøvd eller ikke. Opplevde noe lignende selv forrige måned med a1 test. Var det det du også tok? God klem til deg - spiren sitter snart skal du se:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146875448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 15. desember 2014 #844 Del Skrevet 15. desember 2014 Vet ikke om jeg skrev det, men tempen sank da jeg testet til morgenen. Pluss at blødningene er større og ligner mer vanlig mens nå. Men det var bare så rart med tanke på streken jeg og alle dere andre så. :-/ skulle ønske tempen føyk i været igjen i dag, og at blødningene bare var hormonelle. Men det er det nok ikke dessverre. Dette er 3 perioden etter Ma. Men den første aktive prøveperioden på en måte. Gikk ikke inn for å prøve de to første månedene etter. Så kan jo ikke forvente noe første pp kanskje :-P men fikk et slag i trynet i går likevel!Huff, så kjedelig! Håpet kommer selvfølgelig uansett hvor aktivt man har prøvd eller ikke. Opplevde noe lignende selv forrige måned med a1 test. Var det det du også tok? God klem til deg - spiren sitter snart skal du se:) Ja, det var a1 test. Kjøpte to clearblue digital i går som jeg hadde tenkt til å ta, men da sparer jeg di. Stoler nok mest på de, da man ikke trenger å tyde en strek, der er det liksom enten det ene eller det andre. Skal ikke mer ta a1 i hvert fall. Ikke hvis du også har opplevd det. Også skal jeg aldri mer teste før et par dager etter ikm! Det var en stor skuffelse det her. Håper så på spise i neste pp :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146875575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 15. desember 2014 #845 Del Skrevet 15. desember 2014 Vet ikke om jeg skrev det, men tempen sank da jeg testet til morgenen. Pluss at blødningene er større og ligner mer vanlig mens nå. Men det var bare så rart med tanke på streken jeg og alle dere andre så. :-/ skulle ønske tempen føyk i været igjen i dag, og at blødningene bare var hormonelle. Men det er det nok ikke dessverre. Dette er 3 perioden etter Ma. Men den første aktive prøveperioden på en måte. Gikk ikke inn for å prøve de to første månedene etter. Så kan jo ikke forvente noe første pp kanskje :-P men fikk et slag i trynet i går likevel!Huff, så kjedelig! Håpet kommer selvfølgelig uansett hvor aktivt man har prøvd eller ikke. Opplevde noe lignende selv forrige måned med a1 test. Var det det du også tok? God klem til deg - spiren sitter snart skal du se:) Ja, det var a1 test. Kjøpte to clearblue digital i går som jeg hadde tenkt til å ta, men da sparer jeg di. Stoler nok mest på de, da man ikke trenger å tyde en strek, der er det liksom enten det ene eller det andre. Skal ikke mer ta a1 i hvert fall. Ikke hvis du også har opplevd det. Også skal jeg aldri mer teste før et par dager etter ikm! Det var en stor skuffelse det her. Håper så på spise i neste pp :-D Så kjedelig Elise det er derfor det anbefales å vente med testing til etter IKM har jeg lest, mange som opplever det du gjorde og da blir skuffelsen så stor når man begynner å blø men jeg får inntrykk av at det skjer ofte med disse a1 testene, synes det har skjedd med flere! Selv har jeg kun erfaring fra billigtester sine strimler og CB! Lykke til med neste pp, plutselig sitter den perfekte spiren igjen <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146875582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 15. desember 2014 #846 Del Skrevet 15. desember 2014 Vet ikke om jeg skrev det, men tempen sank da jeg testet til morgenen. Pluss at blødningene er større og ligner mer vanlig mens nå. Men det var bare så rart med tanke på streken jeg og alle dere andre så. :-/ skulle ønske tempen føyk i været igjen i dag, og at blødningene bare var hormonelle. Men det er det nok ikke dessverre. Dette er 3 perioden etter Ma. Men den første aktive prøveperioden på en måte. Gikk ikke inn for å prøve de to første månedene etter. Så kan jo ikke forvente noe første pp kanskje :-P men fikk et slag i trynet i går likevel!Huff, så kjedelig! Håpet kommer selvfølgelig uansett hvor aktivt man har prøvd eller ikke. Opplevde noe lignende selv forrige måned med a1 test. Var det det du også tok? God klem til deg - spiren sitter snart skal du se:)Ja, det var a1 test. Kjøpte to clearblue digital i går som jeg hadde tenkt til å ta, men da sparer jeg di. Stoler nok mest på de, da man ikke trenger å tyde en strek, der er det liksom enten det ene eller det andre. Skal ikke mer ta a1 i hvert fall. Ikke hvis du også har opplevd det. Også skal jeg aldri mer teste før et par dager etter ikm! Det var en stor skuffelse det her. Håper så på spise i neste pp :-DSå kjedelig Elise det er derfor det anbefales å vente med testing til etter IKM har jeg lest, mange som opplever det du gjorde og da blir skuffelsen så stor når man begynner å blø men jeg får inntrykk av at det skjer ofte med disse a1 testene, synes det har skjedd med flere! Selv har jeg kun erfaring fra billigtester sine strimler og CB! Lykke til med neste pp, plutselig sitter den perfekte spiren igjen <3 Ja, jeg har bra erfaring med billigstrimlene fra billig-tester.no. Eller noe sånt heter vel sida. Hehe. Og cb er jo bra. Men da skal jeg aldri mer bruke a1 altså. Og aldri igjen teste før ikm! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146875598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CurlySue Skrevet 15. desember 2014 #847 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg er kanskje ikke på rett tråd.. Men jeg fant ingen tråd her inne som passer, og jeg har lest igjennom hele denne tråden nå.. Det er en utrolig fin og inspirerende tråd med så mye gode ord og støtte. Jeg håper det er greit at jeg også skriver litt her, selv om jeg ikke har hatt en MA nå. Det er nesten litt flaut å være tilbake så raskt her inne på Bli Gravid.. Men jeg hadde jo ikke rukket å si til noen at jeg var gravid, bortsett fra mannen min og trenger sårt en plass å lufte tankene og kanskje få litt støtte til å se mer positivt på ting. Noen av dere kjenner meg nok igjen Jeg hadde ikm uke 49.. Og uke 45.. Og uke 41, og før det hadde vi prøvd et par mnd, men joina Barn i Magen først i september. Etter 5 pp så var jeg en av de som ble gravid i uke 49. Fikk første positive test 12 dpo, og så klar og fin kryss test med CB på ikm, og "Gravid 2-3" på digital. Jeg klarte ikke helt å tro på det, men i løpet av uken begynte jeg jo å glede meg noe enormt til august.. Men av en eller annen grunn tok jeg en billigtest strimmel nå på fredag som var. Ville se hvordan den så ut når den var knall positiv, som jeg trodde den skulle være. Den ble kjempesvak.. Og da følte jeg det med en gang rett i hjertet. Dette går ikke bra. Hele helgen har vært vondt, jeg lurte på om jeg kom til å ha en MA eller SA. Kanskje merkelig å si, men håpet på det siste, så jeg skulle slippe narkose og utskrapning. Jeg hadde nemlig en MA i uke 13 i 2010. Og før det en SA i 2009. I 2011 derimot, hadde jeg et uproblematisk svangerskap og fikk min vidunderlige datter 😍 Søndag trengte jeg ikke å lure lenger, det kom blod. Jeg fikk store smerter og holdt på å besvime. Lå hele dagen. I dag har jeg hatt akutt time hos fastlegen og fått henvisning og time hos gyn. onsdag. Så da skal de se om alt har kommet ut, eller om jeg trenger utskrapning. Jeg vet det har skjedd tidlig (uke 6), men det føles så trist! Jeg kan ikke vente med å slutte å blø, og begynne å prøve på nytt.. Håper på at alt er raskt normalt igjen, og at jeg får EL i slutten av desember.. Vingler litt frem og tilbake på om jeg burde ta pause fra forumet, men har jo fått så mye støtte her inne i pp'ene, så det føles naturlig å bli værende her inne ❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146876280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta30 Skrevet 15. desember 2014 #848 Del Skrevet 15. desember 2014 Velkommen hit CurlySue <3 Her er du velkommen uansett hvordan du har mistet. sorgen er like stor uansett over tapet av spiren/spirene. Her finner du de fineste jentene på BIM som kan hjelpe i tunge stunder. Trist å høre at du mistet. Det er helt utrolig hvor mye man rekker å glede seg fra testen er positiv til man får kastet på seg at det ikke ender godt. Fra himmel til helvette på kort tid. Håper det går bra på kontrollen og at du slipper utskraping og narkose. Det er jo ikke spesielt hyggelig! Gode tanker og klemmer sendes din vei <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146876319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paeonia Skrevet 15. desember 2014 #849 Del Skrevet 15. desember 2014 Hei CurlySue! Jeg hadde en SA i uke 6 i august, og det var en fryktelig vond opplevelse - selv om jeg ikke var kommet lengre. Vi gråt mye sammen de første dagene, men klarte heldigvis å roe oss forholdsvis raskt med at dette var naturen sin måte å ordne opp på - dette var ikke en spire som var levedyktig, og det var mye bedre å miste den så tidlig, fremfor noen måneder lenger ut i svangerskapet. (Men dette var ikke noe vi klarte å trøste oss med mens blødningene pågikk altså...!) Jeg hadde blødninger som en kraftig mens. Det kom mye blod de første dagene - mer enn en vanlig mens, og smertene var mye sterkere, spesielt de første to-tre dagene. Men den varte bare like lenge som en vanlig menstruasjon, og etter en liten uke var jeg ferdig med blødningene. Vi var så heldige at kroppen ikke hadde blitt så satt ut av spontanaborten. Eggløsning kom bare en dag forsinket - på dag 15 i stedet for dag 14. Og 10 dager etter eggløsning satt jeg med en ny test med en svak strek på i hånda - samme ettermiddag en positiv digital test, og i dag er jeg 15 uker på vei! Jeg håper kroppen din også klarer å ta seg fint inn igjen og at du kommer raskt i rute igjen! Utrolig trist å høre du har opplevd det du har, men håper virkelig at det raskt sitter en sterk spire som vil klamre seg fast og vokse seg stor og sterk! En stor klem til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146876438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CurlySue Skrevet 15. desember 2014 #850 Del Skrevet 15. desember 2014 Velkommen hit CurlySue <3 Her er du velkommen uansett hvordan du har mistet. sorgen er like stor uansett over tapet av spiren/spirene. Her finner du de fineste jentene på BIM som kan hjelpe i tunge stunder. Trist å høre at du mistet. Det er helt utrolig hvor mye man rekker å glede seg fra testen er positiv til man får kastet på seg at det ikke ender godt. Fra himmel til helvette på kort tid. Håper det går bra på kontrollen og at du slipper utskraping og narkose. Det er jo ikke spesielt hyggelig! Gode tanker og klemmer sendes din vei <3 Tusen takk Jenta30 ❤️ Ja, du sa det godt - fra himmel til helvette på kort tid. Det føles som en drøm som gikk over til mareritt. Alt gikk så fort. Og nå er det borte Jeg tror at jeg kommer til å slippe utskrapning, for i dag føles det som jeg har blødd ut alt blodet i meg.. Men man vet jo aldri. Håper på at kroppen ordner opp selv 💕 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/34/#findComment-146876445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå