Gå til innhold

Hva trenger man til nr to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva burde man virkelig kjøpe nytt til baby nr to? Har kjøpt madrass. Men hva med dunpose som man ikke får vasket på 60? Noe annet?

Anonymous poster hash: e5d1b...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt ny stol (da eldstemann fremdeles bruker sin tripptrapp), vippestol (da vi lånte til forrige) og ny bæresele (da vi ikke var fornøyd med den vi hadde). Ellers beholder vi alt av vogner, vognposer, madrasser og sengetøy osv. :-) bare en liten rundvask når det nærmer seg mer. :-)

Anonymous poster hash: b597b...fdd

Skrevet

Litt det samme som hun over - vi kjøper ny tripptrapp siden vesla fremdeles bruker sin (+ newbornsete), ny vippestol siden den forrige var elendig, ny bæresele siden vi ikke hadde det sist samt ny sprinkelseng og madrass siden vesla fremdeles bruker det også. Blir bare 18 mnd mellom våre. Ellers blir det selvfølgelig en del klær siden vi får en gutt denne gangen, og et nytt stelleunderlag siden det forrige er litt slitent. Flasketuter må vi også ha.

Skrevet

Ja,det lurte jeg på! Burde man kjøpe nye flasker/tuter. Planen er jo å amme hvis det går,men sleit litt sist så lurt å ha noe innkjøpt. Men det vi har er nå 3 år gammelt og velbrukt. Er det alikevel ok om man koker? Og ang madrass som er brukt osv har jeg jo lest om krybbedød. Er kanskje over gjennomsnittet redd for det da jeg kjenner to som har opplevd det.

Skrevet

Ja,det lurte jeg på! Burde man kjøpe nye flasker/tuter. Planen er jo å amme hvis det går,men sleit litt sist så lurt å ha noe innkjøpt. Men det vi har er nå 3 år gammelt og velbrukt. Er det alikevel ok om man koker? Og ang madrass som er brukt osv har jeg jo lest om krybbedød. Er kanskje over gjennomsnittet redd for det da jeg kjenner to som har opplevd det.

Ja og om du leser skikkelig så står det også at madrasser kan arves av søsken.

Jeg hadde kjøpt nye flaskesmokker, men hadde brukt flaskene opp igjen om de f eks lukter ok. Syns av og til det kan sette seg litt vond lukt i de om de blir stående ubrukte over tid.

Anonymous poster hash: ef9d8...2e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...