Gå til innhold

Jeg blir så jævlig irritert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kommer det takstmann hit, for å sette verdi på huset og tomten vår.

Jeg vil jo gjerne gi best mulig inntrykk på megleren, selvom jeg skjønner at selvom huset er rent og ryddig betyr ikke det automatisk høyere verdi...men ja, dere skjønner vel hva jeg mener?

Min samboer la gulv på guttungen sitt rom i dag, og når han er ferdig lar han saga stå ute på trappa, sagflis overalt! Små plankebiter overalt, og så går han inn på stua, og legger seg i sofaen, med skoa på!!! Og sovner!

jeg vekte han i sta og sa han fikk gå opp å legge seg fordi jeg skulle støvsuge sofaen og teppet, og vaske gulvene før jeg la meg. Hvor han sier: Skjønner ikke hvorfor du skal begynne med det nå, det kunne du gjort før i kveld. Åh, jeg blir så irritert!! Hvordan i helvete skulle jeg kunne vaske tidligere da? Når han gikk opp og ned, fram og tilbake med sagflis og planker...jævla mannfolk!

Men nå er jeg ferdig, har bare badet igjen :)

Anonymous poster hash: 3de2b...c97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skummelt! Høres ut som om du har min gubbe!

Anonymous poster hash: eefcc...28e

Skrevet

Hehe, godt at vi er flere da :P

Jeg er jo kjempeglad i han, men han har enkelte nykker jeg LETT kunne klart meg foruten!

Og så er han egentlig en rotekopp, men han ser det ikke selv!

Skrevet

Avogtil er jeg glad jeg er single🙊 hehe😃😃 neida, prøv å fokusere på de gode egenskapene han har😃 selvom jeg utmerket godt kan forstå frustrasjonen din! Lykke til med takst og takstmann😃

Skrevet

Hehe, jo takk :)

Skrevet

Jeg ser det som en selvfølge at han rydder etter seg. Hadde vekket ham og da kunne han selv støvsugd og vasket, jeg hadde riktignok hjulpet. Han burde skjønne at det ikke akkurat hjelper å øke taksten når huset ligner et byggeområde. Førsteinntrykk er viktig og man får ikke en sjans til for å gi et nytt førsteinntrykk.

Skrevet

Så det du sier er at du er irritert på en mann som har jobbet hele dagen med å legge nye gulv fordi han hadde plassert sagen feil? Tror nok det nye gulvet øker verdien en del mer en hva vaskingen din gjør. Ikke rart at mannfolk blir oppgitt over oss. Ikke lett å legge gulv uten å rote litt. Og nå som du har vasket og ryddet så har du vel egentlig bare tatt din del av arbeidet.

Anonymous poster hash: 4c56b...0bf
Skrevet

Så det du sier er at du er irritert på en mann som har jobbet hele dagen med å legge nye gulv fordi han hadde plassert sagen feil? Tror nok det nye gulvet øker verdien en del mer en hva vaskingen din gjør. Ikke rart at mannfolk blir oppgitt over oss. Ikke lett å legge gulv uten å rote litt. Og nå som du har vasket og ryddet så har du vel egentlig bare tatt din del av arbeidet.

Anonymous poster hash: 4c56b...0bf

Jeg var faktisk ikke hjemme før kl.20 fra jobb selv...! Så jeg mener faktisk at han kunne ryddet bort sagen, og kostet bort litt sagflis! Jeg var også slien etter en held dag og kveld på jobb, likevel var jeg oppe til langt på natt for å tørke støv, støvsuge og vaske over gulv!

HI

Skrevet

Så det du sier er at du er irritert på en mann som har jobbet hele dagen med å legge nye gulv fordi han hadde plassert sagen feil? Tror nok det nye gulvet øker verdien en del mer en hva vaskingen din gjør. Ikke rart at mannfolk blir oppgitt over oss. Ikke lett å legge gulv uten å rote litt. Og nå som du har vasket og ryddet så har du vel egentlig bare tatt din del av arbeidet. Anonymous poster hash: 4c56b...0bf

Jeg hadde blitt mest irritert på den kommentaren om at du kunne ha gjort det før. Og det er vel det du ble også hi? Altså, det burde ikke spille noen rolle for han hvor han snorker...og skoa burde han tatt av. Men sånn alt i alt er dere flinke begge to. Hepp hepp!

Skrevet

Så det du sier er at du er irritert på en mann som har jobbet hele dagen med å legge nye gulv fordi han hadde plassert sagen feil? Tror nok det nye gulvet øker verdien en del mer en hva vaskingen din gjør. Ikke rart at mannfolk blir oppgitt over oss. Ikke lett å legge gulv uten å rote litt. Og nå som du har vasket og ryddet så har du vel egentlig bare tatt din del av arbeidet. Anonymous poster hash: 4c56b...0bf

Jeg hadde blitt mest irritert på den kommentaren om at du kunne ha gjort det før. Og det er vel det du ble også hi? Altså, det burde ikke spille noen rolle for han hvor han snorker...og skoa burde han tatt av. Men sånn alt i alt er dere flinke begge to. Hepp hepp!

Helt korrekt! :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...